Autor Wątek: Oferuje siebie, niby-projektanta. Praca charytatywna.  (Przeczytany 2947 razy)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Sierpień 10, 2011, 23:30:31
MrKaktus, chodzi o takie "ekrany tekstu" jak na początku oryginalnego Arkanoida?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

# Sierpień 11, 2011, 00:57:07
No np. a tu przyklad video :P :
http://www.youtube.com/watch?v=P_SbQ242Wwk

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 11, 2011, 02:07:37
Ekrany tekstu nie zniknęły chyba bez powodu. Fabuły w takiej formie nikt nie czyta. Kaktus, przynajmniej podepnij statystyki, żebyśmy mieli ostateczny dowód, że wszyscy przeklikują takie ekrany!

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Sierpień 11, 2011, 11:08:44
Najlepiej się IMHO przekazuje fabułę w non-cutscenkach, czyli np. dymkowych dialogach jak w Cave Story czy Temporal. Inny przykład to Assassin's Creed, gdzie podczas że-niby- cutscenki można swobodnie spacerować (niby bzdura, ale gra wtedy feels like gra, a nie film! bdb.)

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

# Sierpień 11, 2011, 12:13:56
@zxc:
Ale czy ja mowie ze nie powinny zniknac? Mi sie po prostu podoba taki retro klimat gier i tyle :).
Nie potrzebuje do tego statystyk, kto chce "wczuc" sie w gre i wycisnac z niej 100% emocji i funu nie przeklika tylko sobie poczyta. Kto niema czasu czytac az dziw ze ma jeszcze czas zagrac a nie zobaczy sobie zakonczenia gry na jutube :P.

Offline zxc

  • Użytkownik

# Sierpień 11, 2011, 13:24:05
Ja rozumiem, też lubię te ekrany, ale one są bez sensu.

Spójrz na to tak: człowiek włącza grę, żeby zagrać. Włącza i z marszu chce się przekonać czy warto inwestować w grę swój czas. Chce zobaczyć rozgrywkę i będzie działał w tym kierunku, bo chce wycisnąć z gry 100% dla siebie. Lepiej dać scenkę lub tekst jako nagrodę za fragment rozrywki niż scenkę jako bramkę przed rozgrywką.

Ludzie nie przeklikują przez fabułę dlatego, że nie chcą poczuć klimatu gry, tylko właśnie dlatego, że chcą i dlatego chcą z marszu zagrać.


Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Sierpień 11, 2011, 13:29:39
Niektóre gry by w ogóle nie zasłynęły, gdyby nie te wstępne ekrany :)


Offline Czas

  • Użytkownik

# Sierpień 11, 2011, 21:37:49
Ekrany, nie ekrany - przyjąłem jedną propozycję współpracy. Koncepcja gry bardzo, bardzo dobra, ale z racji na mechanikę gry i termin jej rozpoczęcia, pocić z wysiłku się nie będę. A wolny ja 24/7.

Dlatego jeśli ktoś potrzebuje jeszcze pomocy, nawet przy poszczególnych misjach - walić śmiało. Z nastawieniem na RPG, oczywiście ;)




Offline zelft

  • Użytkownik

# Sierpień 15, 2011, 16:35:49
Przyjęty ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2011, 16:39:39 wysłana przez zelft »