Autor Wątek: The Cavern [FPS]  (Przeczytany 36746 razy)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Czerwiec 21, 2014, 20:18:41
Rozwalam se robale z uzika, aż tu nagle ginę zdeptany przez gigantycznego potwora pojawiającego się znikąd o_o

Ekstra!

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 22, 2014, 13:37:37
Można prosić o opcję Fullscreen Window...
I zrobione. Link ten sam. Nie mam tylko jak sprawdzić na większej ilości monitorów jak 1, więc daj proszę znać czy dokładnie o to chodziło.

Offline Paweł

  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2014, 13:38:25
Pod wine niestety nie rusza.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 22, 2014, 13:47:25
Pod wine niestety nie rusza.
No właśnie pod wine jest jakiś problem i nie wiem za bardzo jak to ugryźć :(.
Idzie jakoś gdebugger odpalić i sprawdzić spod tego?

Offline Paweł

  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2014, 14:45:28
Właśnie próbowałem, niestety nie mogę odpalić 32 bitowego execa pod 64 bitowym gDebuggerem.
Jak byś skompilował wersję 64 bitową spróbuję ponownie.
edit: w ostateczności można linuxa 32 bit uruchomić na maszynie wirtualnej.

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Czerwiec 22, 2014, 14:48:03
I zrobione. Link ten sam. Nie mam tylko jak sprawdzić na większej ilości monitorów jak 1, więc daj proszę znać czy dokładnie o to chodziło.
Dokładnie o to. Działa super, dzięki :)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 22, 2014, 15:04:31
Właśnie próbowałem, niestety nie mogę odpalić 32 bitowego execa pod 64 bitowym gDebuggerem.
Jak byś skompilował wersję 64 bitową spróbuję ponownie.
edit: w ostateczności można linuxa 32 bit uruchomić na maszynie wirtualnej.
Ulala, teraz to ja tego na szybko nie zrobię :(. Ale postaram się jak najszybciej ogarnąć temat.

Dokładnie o to. Działa super, dzięki :)
Spoko. Minus to pełna rozdzielczość pulpitu co najpewniej odbije się na czasie ramki bo fillrate jest kosmiczny. Mógłbym dorobić w sumie opcję skalowania ustawionego viewportu do pełnego ekranu on/off.

Offline Paweł

  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2014, 15:07:03
Uwaga podaję odpowiedź: 'sudo wine TheCavern.exe' :)

edit:
wrażenia na szybko:
- bardzo dobra rozwałka
- duży input lag, utrudnia grę
- kamera bardzo skacze, to pewnie przez kamienie ale przydało by się upłynnić jej ruchy
- każda kępka trawy buja się w innym kierunku, jeśli to ma to symulować podmuchy wiatru to ruch powinien być w zgodnej fazie
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2014, 15:23:15 wysłana przez Paweł »

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 22, 2014, 22:02:35
Oł yes! Super, że się udało.

Ten input lag mnie martwi, kamera to pewnie dlatego, że prędkość chodzenia zależy od kąty, pod który podchodzimy. Im większy tym wolniej. Ale tego laga nie mam jak obejść qrde, w kodzie mam wszystko najszybciej jak się da. W innych grach pod opengl masz tak samo?

Z tą trawą się nie zgodzę. Tam jest dość zaawansowany automat komórkowy do wyliczania ruchu powietrza. Oczywiście dochodzi tam jakiś tam random / noise, ale mimo wszystko. Nawet jak strzelisz to trawa na linii strzału się porusza. Choć może to właśnie jest problem - system jest za mało zdetalizowany by był neutralny dla oka a jego większe skomplikowanie to już sztuka dla sztuki i szkoda procka. Ot kompromis.

Offline Paweł

  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2014, 23:23:08
Co to laga to hmm... raczej nie. Hedgewars, Battle for Wesnoth - bez laga. Z tego co pamiętam mialem laga w Dungeon Keeperze odpalanego przez dosboxa oraz wine.

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Czerwiec 23, 2014, 01:30:48
input lag moze byc spowodowany v-synciem.

Mi sie nie podoba. Nie podoba mi sie ze to jest takie dobre ;)

Offline Vipa

  • Redaktor

  • +3
# Sierpień 05, 2018, 15:55:23
Hej,
po pierwsze siemka, bo dawno mnie nie było :). Niestety mało mam już wspólnego z grami. No może poza tym, iż z uporem maniaka gram w WoTa czy inne Skyrimy.

Z racji tego, iż zostałem poproszony o udostępnienie kodu źródłowego a komuś też może się przydać (jak wydrukować to to toalety jak znalazł, choć wartości zbierające papieru do drukarki są do d... W sumie nawet pasuje) to udostępniam także tutaj.

pobierz

Pewnie większość z was siedzi już na Unity czy Unrealu, ale jak komuś przyda się to fajnie. Jakby ktoś chciał kod innej mojej gry z tych niekomercyjnych, to także postaram się udostępnić.

3mta się!