Autor Wątek: Kamera TPP  (Przeczytany 706 razy)

Offline Rect Code

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2011, 15:08:51
Witam,

chciałem napisać kamerę TPP,ale wyszło mi coś a'la trzymanie przedmiotu w ręku.
Kod:
class VOCameraTPP
{
public:
VOCameraTPP()
{

}

void SynchronizateFromCar(VOCar* car)
{
 Car = new VOCar(1200);
 Car->Position.x = car->Position.x;
 Car->Position.y = car->Position.y;
 Car->Position.z = car->Position.z;

 Car->Rotation.x = car->Rotation.x;
 Car->Rotation.y = car->Rotation.y;
 Car->Rotation.z = car->Rotation.z;
}
void Update(float tx,float ty,float tz,float r,float ao)
{
glTranslatef(0, 0, -r);
glRotatef(-Car->Rotation.y-ao, 0, 1, 0);
glTranslatef(-Car->Position.x+tx,-Car->Position.y+ty, -Car->Position.z+tz);
}
private:

VOCar *Car;

};

Więc moje pytanie brzmi czy to jest poprawna kamera TPP,a jeśli nie to co poprawić?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Rect Code

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2011, 21:50:31
Ponawiam temat.

Offline Oti

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2011, 21:53:07
Nie ponawiaj tylko go(i się) ogarnij. Wklejasz kawałek kodu i liczysz, że ktoś będzie się zastanawiał co autor ma na myśli.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Czerwiec 24, 2011, 22:20:13
Podałeś za mało informacji by cokolwiek poradzić, i nie okazujesz żadnej chęci pomocy w pomaganiu tobie. Dodatkowo nie bardzo znasz zasady panujące na forum (bump tematów jest uznawany za spam, chyba że zaszła jakaś ważna zmiana bądź minął dłuższy okres, tj. kilka dni). Popracuj nad wysławianiem się, sprecyzuj problem (napisz dokładnie co miało być a co jest), popracuj nad tym sam i później dopiero poproś o pomoc. Na razie zamykam (napisz PM jak będziesz chciał bym otworzył).