Autor Wątek: Źródła w artykUłach na gamedev.pl  (Przeczytany 1171 razy)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 21, 2006, 14:09:43
Witam ma ktoś może źródło do artykółu: http://www.warsztat.gd/articles.php?x=view&id=155 bo źródło przepadło a sam artykół nie specialnie do mnie przemawia XD za pomoc z góry dziękuje.
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2006, 15:45:26 wysłana przez shyha »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline shyha

  • Użytkownik
    • Shyha@Flickr

# Listopad 21, 2006, 15:49:17
A czy w artykule nie ma przypadkiem w tekscie kodu? Patrzę i patrzę i widzę np.

[codei=pascal]
Przykladowy kod w PASCALU:
{*************************************************************************************}
type TPoint=
  record
    x,y:integer;
  end;
 
var mapa:TMAPA; //zakladam ze mapa jest ograniczona z 4 stron polami zajetymi
//(wystarczy zwiekszyc mape o 1 w kazdym z 4 kieronkow
 
function len(a,b:TPoint):longint;
begin
  len:=sqr(a.x-b.x)+sqr(a.y-b.y);
end;

{ i tak dalej }
[/codei]

itd itd itd

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 22, 2006, 11:50:29
Chodzi mi o pełny kod są tam funkcje których "flaków" w opisie nie ma... a sam rozszerzony algorytm jest w pseudo kodzie a mi chodzi o to by zobaczyć jak to wygląda w praktyce :) bo np.: interesuje mnie jak sa kolejki LIFO zrobione a tego w tym kodzie nie ma... etc.

Offline shyha

  • Użytkownik
    • Shyha@Flickr

# Listopad 22, 2006, 13:25:26
LIFO to pewnie zwykły stos jest. Inaczej to chyba nie ma sensu tego robić.

Co do samego artykułu to jest tam takie coś:
Cytuj
Tutaj postarałem zamieścić się przykłady w "pseudokodzie" oraz załączyłem 2 programy przykładowe, ze źródłami. [Niestety programy przepadły - przyp. redaktor]

W samym artykule jest mail do autora. Może spróbuj się z nim skontaktować, skoro nikt tutaj tego nie ma?