Autor Wątek: Kinect SDK  (Przeczytany 857 razy)

Offline Chester2000

  • Użytkownik

# Czerwiec 17, 2011, 10:27:02
Kinect SDK dla Windows od Microsoftu do pobrania (na razie beta)

KINECT SDK

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline mar-ek1

  • Użytkownik
    • Wiejskie życie

# Czerwiec 17, 2011, 10:51:20
Szkoda, że działa tylko na Windows 7 (ciekawe czy było to podyktowane jakimiś specyficznymi funkcjami w API czy po prostu Microsoft chce uśmiercić XP i Vistę) :/

Ktoś już próbował używać tego SDK? Jak wrażenia?
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2014, 15:56:55 wysłana przez mar-ek1 »

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Czerwiec 17, 2011, 11:11:45
Szkoda, że działa tylko na Windows 7 (ciekawe czy było to podyktowane jakimiś specyficznymi funkcjami w API czy po prostu Microsoft chce uśmiercić XP i Vistę) :/

Żeby chociaż był jeszcze na MacOSX... :D

bs.mechanik

  • Gość
# Czerwiec 17, 2011, 12:12:07
Zawsze jest OpenNI :)

//EDIT:
Kinectem bawie sie juz od ponad miesiaca i musze powiedziec, ze mozliwosci ma swietne, w polaczeniu z OpenNI oczywiscie. Wykrywanie szkieletow, gestow, sledzenie obiektow - wszystko dziala bardzo dobrze. Choc sam Kinect nie jest idealny. Nie dziala na otwartych przestrzeniach, w miejscach mocno naslonecznionych, lub takich, ktorych sciany zle odbijaja te promienie podczerwone. W zasadzie, jesli ktos uzywa go tylko w pokoju, to jest to swietna zabawka.

//EDIT2:
OpenNI jest w pelni multiplatformowy :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2011, 12:20:23 wysłana przez bs.mechanik »