Autor Wątek: SDL_ttf i memory leak  (Przeczytany 717 razy)

Offline Rocik

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2011, 23:22:56
Witam!
Na wstępie mowie już, iż szukałem i nawet znalazłem podobny temat na tym forum, jednak odpowiedzi nie.
Korzystam z SDL oraz SDL_ttf, bez openGL. Gdy tworze teksturę z napisem zajmuje się ram, jednak SDL_FreeSurface() nie działa jak powinien, w sumie nic nie robi.
Już nie wiem co robić, może jakieś wskazówki?
Nie sadze że kod jest potrzeby, ponieważ tak się dzieje raczej u każdego.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Czerwiec 02, 2011, 23:47:00
Nie sadze że kod jest potrzeby, ponieważ tak się dzieje raczej u każdego.
U mnie tak sie nie dzieje.

Offline Rocik

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2011, 13:41:01
No to może bardziej wyjaśnię sprawę.
Mamy tą główną pętle i w niej wpisujemy np:
SPG_Free(text_surface);
text_surface=TTF_RenderUTF8_Blended(TTF_OpenFont("font/default.ttf",18), "Bla bla", white);
efekt? Ram zwiększa się cały czas..
Dzieje się tak tylko z tekstowymi surface, na normalnych jest ok.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2011, 13:43:03 wysłana przez Rocik »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 03, 2011, 13:45:32
A gdzie niszczysz czcionkę załadowaną przez TTF_OpenFont?

Offline Rocik

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2011, 14:03:20
Genialne!
Nie wpadłem na to, że przecież czcionka też za każdym razem powstaje od nowa i zajmuje miejsce...
Już idę to zbadać. Dzięki.
@Edit, działa :D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2011, 14:05:04 wysłana przez Rocik »