Autor Wątek: Zbieram zespol do stworzenia gry rpg  (Przeczytany 7071 razy)

Offline Positiv

• Użytkownik

# Maj 31, 2011, 01:47:05
Jak w temacie, zbieram zespol do stworzenia gry rpg. Nie zamierzam placic za branie udzialu w projekcie, jednakze jesli zespol by zgranie wspolpracowal, a ze wspolnych dzialan zbierali bysmy owocne plony, nasz projekt mozna by sprzedac lub wydac.
Poszukuje programistow c++, grafikow 3d oraz 2d, kreatorow dzwieku i osob zajmujacych sie forum.
Na fabule gry nie mam sprecyzowanych planow, chce aby kazdy z czlonkow mogl wdrazyc swoje pomysly.
Osobiscie jestem grafikiem 3d na srednio zaawansowanym poziomie, tak wiec aktywnie bede pracowal nad projektem.

Chetni niech pisza w tym watku lub na e-mail: full-positiv@o2.pl

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ANtY

• With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

• Zbanowany
# Maj 31, 2011, 02:08:00
Nie masz spisanego designu, nie pokazałeś swoich prac, nic nie zrobiłeś do projektu. No cóż, tyle ode mnie, może komuś będzie się chciało opisać ci dokładniej twoje błędy.

bs.mechanik

• Gość
# Maj 31, 2011, 02:10:33
Ja proponuje stworzyc dzial dla ludzi ktorzy chca pisac rpg.

Offline Lamer

• Użytkownik
    • www.inwriter.wordpress.com

# Maj 31, 2011, 02:13:00
Jak dla mnie to wygląda na prowokację, ale odpisze, może się przyda komuś w przyszłości. Napiszę krótko i treściwie.

1. Kogo dokładnie szukasz, jakie ma pełnić funkcje i jakie stawiasz wymagania.

2. Pokaż swoje prace, co do tej pory zrobiłeś, kim ty w ogóle jesteś w świecie gamedevu.

3. Pokaż dokumentację projektu, GDD to podstawa, nie musi być skończony, ale przynajmniej solidnie rozwinięty.

4. Pokaż działający prototyp który innowacyjnością i genialnością rozwiązań wciska człowieka z powrotem do macicy albo napisz ile płacisz i wklej ogłoszenie do działu "Oferty pracy"

Offline s0d

• Użytkownik

# Maj 31, 2011, 08:22:55
Lamer chyba za mocno się spinasz z tymi wymaganiami, zwłaszcza że widać że to amatorka 100% ;)