Autor Wątek: Maya - problem z exportem  (Przeczytany 2483 razy)

Offline Wheeljack

  • Użytkownik

# Maj 23, 2011, 22:11:24
Witam, zajmuję się modowaniem gry Stalker Cień Czarnobyla. Zrobiłem pewien model i chcę go wyexportować do formatu .object (bo taki obsługuje SDK gry) i tu rodzi się problem, wyskakuje mi komunikat:
can't handle polygons with 4 or more sidesPowie mi ktoś o co chodzi?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych


Offline Wheeljack

  • Użytkownik

# Maj 23, 2011, 22:39:34
To znaczy >to<? Co mam z tym zrobić, bo nie kumam. :P

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Maj 23, 2011, 22:42:13
Krotko mowiac masz polygona ktory ma 4 lub wiecej bokow. A jak powszechnie wiadomo powinnien miec dokladnie 3 ( czyli byc trojkatem).

Offline Wheeljack

  • Użytkownik

# Maj 23, 2011, 22:44:45
Jest jakiś trick żeby to naprawić?

Offline Haxy.M

  • Użytkownik

# Maj 24, 2011, 00:55:48
Idea jest prosta. Każdy wielokąt możesz zawsze podzielić na trójkąty. Pogooglaj o trajangulizacji :)

Przy okazji witam miłośnika Avatara :P

Offline Wheeljack

  • Użytkownik

# Maj 24, 2011, 15:35:57
No dobra, czy jest na to jakieś automatyczne narzędzie? Wyszukiwarka nic nie mówi, a ręcznie to mi się za bardzo nie uśmiecha.
Wybaczcie, że tak marudzę, ale mam maye od niedawna.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2011, 15:40:08 wysłana przez Wheeljack »

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Maj 24, 2011, 15:41:31

Offline Wheeljack

  • Użytkownik

# Maj 24, 2011, 15:47:33
Działa. :) Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, temat można zamknąć.

EDIT: Chyba się przedwcześnie cieszyłem, teraz wyskakuje to:
can't extract shared UVs for vert 2695
EDIT2: Problem rozwiązany.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2011, 15:53:31 wysłana przez Wheeljack »

Offline Wheeljack

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2011, 23:01:36
Witam ponownie, czy mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie jest narzędzie do tworzenia polygonów między istniejącymi vertexami? Chciałbym utworzyć między tymi

wierzchołkami polygon, narzędzie Create Poly Tool nic nie daje, bo nie działa na istniejących vertexach.