Autor Wątek: Neur[o]cube  (Przeczytany 6528 razy)

Offline koirat

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2015, 16:30:36
Nie moja co prawda, ale ogromny szacun dla twórcy, który przebił się przez mój kod. Nie jest to łatwe, co dzisiaj mogę potwierdzić, próbując poprawić błędy :D.
Szok, ale i pokłony dla ciebie za poczucie humoru :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Lipiec 19, 2015, 17:29:28
Cytuj
Nie no bez przesady ;). Projekt typu - szuflada. Niestety gry logiczne to zapomniany gatunek i komercyjnie nieakceptowalny.
Oh c'mon. Zarówny Steamy jak i inne App Store'y mówią co innego.

Offline pablop

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2015, 17:50:39
Moj port BB korzystal z Marmalade i SDL-a na Marmalade (z wiekszych rzeczy dodalem tam Scoreloopa). W sumie Marmalade to wiecej problemow niz zalet, Scoreloop jest martwy, wiec przerzucilem sie na Qt - mam prawie kompletny port. Moze jesli Lukasz udostepni  kiedys swoje poprawki, to zmerguje to w calosc i bedzie mozna pograc na wszystkich platformach ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Lipiec 19, 2015, 21:31:44
Cytuj
Niestety gry logiczne to zapomniany gatunek i komercyjnie nieakceptowalny.
Nie przesadzajmy. 2048 i Triple Town to żywe kontrprzykłady. No i cały segment match-3.

Cytuj
Ale jest płatna wersja na BlackBerry:
https://appworld.blackberry.com/webstore/content/22721872/?lang=pt_br&countrycode=US
Trolling level pro: dać hyperlinka do wersji portugalskiej, który jak wiadomo jest najczęściej używanym językiem na Warsztacie. ;)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Lipiec 20, 2015, 11:21:10
Cytuj
No i cały segment match-3.

Yhy, nie zapominaj o Zuma i Plants vs. Zombies :P

Offline Vipa

  • Redaktor

# Lipiec 20, 2015, 11:52:13
Heh, no nie ma sprawy. Kod dołączę dzisiaj z nowszą wersją, można jak widać na przykładzie się w nim połapać (teraz już nawet bardziej) i wolna wola. Jeżeli komuś uda się na tej grze zarobić, to z wyspy, którą kupi, niech podeśle mi jakieś lokalne piwo :).

Faktycznie wersja portugalska się wkradła, ale kamą, przy takich bzdurach jakie czytam na co dzień starając się programować, to uważam, że ten portugalski jeszcze można ścierpieć, hehehe.

Offline pablop

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 20, 2015, 13:16:47
Najtansza wyspe znalazlem za 1,5mln EUR - poniewaz z AppWorld-a poszly ok. 3 sztuki (fakt - moglo pojsc wiecej - troche zaniedbalem temat), to by znaczylo ze musi sie sprzedac jeszcze jakies 2.142.854 kopii + piwo. Spoko - da sie.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 20, 2015, 13:28:04
Najtansza wyspe znalazlem za 1,5mln EUR - poniewaz z AppWorld-a poszly ok. 3 sztuki (fakt - moglo pojsc wiecej - troche zaniedbalem temat), to by znaczylo ze musi sie sprzedac jeszcze jakies 2.142.854 kopii + piwo. Spoko - da sie.
Cóż, bez marketingu to gierka nawet za dolara nie pójdzie. Po prostu nie będzie miała ściągnięć i spadnie gdzieś na kilku tysięczne miejsca na listach - w efekcie czego po prostu nikt już jej nie znajdzie. Polecam raczej free+IAP, nawet jeśli IAP miałby być unlockiem pełnej wersji.

Ale cóż, nikt nie powiedział że zarabiać na grach jest łatwo. :)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Lipiec 20, 2015, 13:32:00
Spoko, Grecja pewnie zacznie wyprzedawać wyspy. Już tutaj będzie dało się zaoszczędzić.
A 2M kopii? Namów kilku youtuberów żeby nagrali gameplay i tyle. Cliffy już pisał o potędze tuby, ja się z nim zgadzam w pełni :).

Offline Vipa

  • Redaktor

# Lipiec 20, 2015, 19:48:27
Ok, zgodnie z obietnicą oprócz nowszego builda gry:
Pobierz
wersja z kodem:
Pobierz

@pablop: organizacja plików uległa zmianie, najwięcej zmian jest w strukturze planszy gry. Ja bym przeniósł logikę jeden do jednego, bez zmian, bo trochę tam jest niezłych jazd.


Offline Vipa

  • Redaktor

# Lipiec 22, 2015, 16:28:52
Hmm, a ja mam awizo. Pewnie to piwo doszło... Depp sprzedawał w Android Market a Pitt i Jolie wersję na ios. Trzeba było korzystać :P.