Autor Wątek: Używanie SDL w OpenGL  (Przeczytany 1086 razy)

Offline Rect Code

  • Użytkownik

# Maj 03, 2011, 16:03:14
Witam,

otóż pisze ostatnio sobie mały silniczek 2D w SDL'u i chciałem użyć w nim OpenGL'a ale kombinowałem ale nie nie udało mi się tak zrobić ,że widać było elementy narysowane SDL'em i OpenGL'em ): .Jeśli w SetVideoMode nie dam SDL_OPENGL to wszystko co drawuje w OpenGL nie widać,zatem jeśli ją dam to tego co jest w SDL'u rysowane nie widać.I moje pytanie brzmi czy to co chcę osiągnąć jest możliwe,jeśli tak to jak?

Z góry dzięki (:

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Maj 03, 2011, 16:15:38
Po opengieelowskim oknie nie da się bazgrać SDLowymi funkcjami bajdizajn. Trzeba używać albo OpenGL, albo SDL - nie da się trochę tego, trochę tego (mówię o grafice - pozostałe elementy SDLa działają tak jak powinny).

Offline Rect Code

  • Użytkownik

# Maj 03, 2011, 16:27:56
Szkoda ): ,ale dzięki za szybką odpowiedź

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Maj 03, 2011, 16:41:14
Można wywołać SDL_SetVideoMode z flagą SDL_OPENGLBLIT, ale to podobno działa wolno i jest nie wspierane.

Offline Rect Code

  • Użytkownik

# Maj 03, 2011, 19:36:46
Wielki dzięki,spróbuje (:

EDIT: Nie działa ); wszystko jest białe po zastosowaniu tej flagi
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 19:44:17 wysłana przez Rect Code »

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Maj 03, 2011, 20:30:36