Autor Wątek: Esenthel Engine - Converter  (Przeczytany 1229 razy)

Offline zielu001

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2011, 21:44:08
Witam, mam problem z konwerterem plików w Esenthel Engine..  Ponieważ zrobiłem sobie bardzo szczegółowy model Nissana Fairlady Z, wyeksportowałem go w plik .obj i teraz chciał bym go użyć w programie i muszę go przekonwetrować na format .mesh ( chyba 2 dzień z tym silnikiem :) ). .

Tool niby drag and drop lecz gdy upuszczam plik nissan.obj na okno konwertera nic się nie dzieje..

A może nie muszę go convertować??

No i jeszcze pytanie - czy np. dla budynków muszę zrobić mapę UV itp czy mogę wyteksturować obiekt w World Edytorze.??

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline s0d

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2011, 22:44:23
próbowałeś zapisać swój model w innym formacie i próbować konwertować? z tego co widzę EE m.in. 3ds i ase
http://www.esenthel.com/wiki/index.php?title=Mesh_Importing

Offline menajev

  • Użytkownik
    • Karate Inowrocław

# Kwiecień 11, 2011, 22:50:55
Modele nie do convertera tylko do Mesh Editora.

Offline zielu001

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2011, 12:22:02
Dzięki, ale nie wiem czemu - obiekt jest bardzo duży .. Jest jakaś rada żeby go zmniejszyć w edytorze czy muszę w maxie ew blenderze?

Offline kuba

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2011, 12:26:18
Ctrl+H

Offline zielu001

  • Użytkownik

# Kwiecień 12, 2011, 12:51:03
I jeszcze jedno - jak zrobić szkielet i o co z nimi chodzi bo dodaje mi takie coś jak się na animacje robi ;)