Autor Wątek: Jak zacząć?  (Przeczytany 9492 razy)

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Kwiecień 24, 2011, 23:19:13
Oj, chłopie, bluźnisz.
Właśnie to, czego mi często brakuje - patrząc na ostatnie lata gier - to właśnie design podporządkowany takim rzeczom jak: porządna fabuła, emocje, właściwe podejście psychologiczne do gracza.

Tak czy siak, designer musi mieć również skilla technicznego. Ale to jeden z wieeelu skilli, jakie są potrzebne.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Lamer

  • Użytkownik
    • www.inwriter.wordpress.com

# Kwiecień 25, 2011, 04:13:34
Przepraszam, nie chciałem obrazić gamedevowego boga. Ale Bonasi ma rację, bez wiedzy technicznej daleko nie zajedziesz, a duża dawka wyobraźni jest bardzo zalecana.

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2011, 10:59:49
a duża dawka wyobraźni jest bardzo zalecana.
Do tworzenia gier przełomowych raczej wymagana ;)