Autor Wątek: Lista Silników  (Przeczytany 4037 razy)

Offline kuba

  • Użytkownik


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Kwiecień 06, 2011, 18:58:26
3D, 2D?
http://xenon.psichix.com
darmowy, tylko w końcu licencję muszę do tego zaktualizować, ale jest w pełni darmowy :)
Może i robię off-top ale napiszę :)
Wiedziałem że w końcu się odezwiesz :), czekam na wersję 3D twojego silnika.

Offline Joker

  • Użytkownik

# Kwiecień 06, 2011, 20:17:03
ΨΧΞ, wybacz za szczerość ale skoro dla niego ogre jest do dupy to raczej masz małe szanse ;p

Offline mateogala

  • Użytkownik
    • Emto

# Kwiecień 06, 2011, 22:13:09
Ogre. Silnik fajny gdy się zna C++ minusem jest renderowana grafika, Unity 3d, też fajni ale dalej Grafika na niskim Poziomie, do tego Esenthel, Grafika już Cieka, ale trudny w obsłudze, UDK, mam Opanowane bardzo dobrze,  a chodzi mi raczej czy istnieją jakieś dobre silniki z znanych gier, jak by Xray Engine, CryEngine czy Source Engine....

co do Xraya, słyszałem ze jest Udostępniony na podobnych warunkach jak UDK, ale nie mogę nigdzie go znaleźć. Cry engine podobno tak samo.

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Kwiecień 06, 2011, 22:34:44
Niestety Cry chyba nie. Z tego co czytał tylko to tylko dla uczelni ( póki co ).
A UDK ma chyba najpokaźniejszą bazę znanych gier.

Btw twierdzenie iż coś się opanowało bardzo dobrze jest dosyć odważne ;)

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Kwiecień 06, 2011, 22:40:44
Cytuj
Silnik fajny gdy się zna C++
C++ w takim wypadku to podstawa, bez tego nie napiszesz fajnej gry, chyba że w kliku.
Cytuj
UDK, mam Opanowane bardzo dobrze
Raczej nie, jeśli nie znasz dobrze C++, bo i ile wiem to dużo rzeczy robi się w US który jest podobny do C++.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Kwiecień 06, 2011, 22:50:42
C++ w takim wypadku to podstawa, bez tego nie napiszesz fajnej gry, chyba że w kliku.
UnrealScript to jednak nie C++, a mimo to gry bazujące na UDK są bardzo dobre.

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Kwiecień 06, 2011, 22:56:12
UnrealScript to jednak nie C++, a mimo to gry bazujące na UDK są bardzo dobre.
Ale ja nie mówię że UDK jest kiepskie, bo sam się tym bawię i uważam że jest to świetne narzędzie (dobra optymalizacja, duże możliwości, profesjonalne wykonanie) do produkcji zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów. Chodzi o to, że niestety nie znając języka programowania nie zrobi się pełnowartościowej gry.

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Kwiecień 06, 2011, 23:56:36
[oftop]
Cytuj
...ale dalej Grafika na niskim Poziomie, do tego Esenthel, Grafika już Cieka, ale trudny w obsłudze, UDK, mam Opanowane bardzo dobrze...
Kurde, jak Ty piszesz? Chyba, że UDK opanowałeś tak dobrze, że o Twoich umiejętnościach nie da się pisać inaczej, niż z dużej litery ;)
[/oftop]

Offline Karol

  • Użytkownik

# Kwiecień 07, 2011, 00:08:26
Grafika sama z siebie też się nie robi. Jak do super-pr0-imba-mega-hiper-future-tech-next-gen engina zdolnego do fotorealistycznego renderingu wstawisz tekstury 256x256 i kanciaste modele lowpoly to grafika też będzie "cienka".

Offline kuba

  • Użytkownik

# Kwiecień 07, 2011, 01:16:36
Jeśli UDK opanowałeś kolego do perfekcji, to dlaczego nie korzystasz z niego, a szukasz innego ,,next-gena"? Cry'owi dużo brakuje do Unreala (może nie graficznie, ale na pewno funkcjonalnością)

Zadaj sobie pytanie, co chcesz w ogóle osiągnąć i czy nie da się tego zrobić na wyżej wymienionych silnikach.
Jeśli Ogre ma dla Ciebie za słaby renderer - to go podrasuj. Jeśli nie znasz cpp - po co szukasz next-gen engine'ów, które w większości wymagają bardzo dobrej znajomości tego języka?

Przejrzyj DOKŁADNIE te silniki, sprototypuj to co chcesz zrobić i jeśli żaden Ci nie będzie odpowiadał, wtedy szukaj innego.

Jeśli Esenthel według Ciebie jest trudny w obsłudze... To życzę powodzenia w wybieraniu silnika :)
Ja programistą nie jestem, a kod w EE jest przejrzysty nawet dla mnie.