Autor Wątek: Muzyk  (Przeczytany 3398 razy)

Offline violator

• Użytkownik

• +1
# Marzec 22, 2011, 22:08:28
Witam, zajmuję się tworzeniem muzyki orkiestrowej. Chciałem pochwalić się trzema utworami, których stylistyka nawiązuje do soundtracków z gier :) Znajdują się na stronie www.chybalski.pl

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

• Redaktor

# Marzec 22, 2011, 22:41:45
Świetne kawałki, bardzo klimatyczne, idealne do gry fantasy. Jednakże design strony trochę odrzuca, sprawia wrażenie chaotycznego (ale to może mi się tylko wydaje).

PS pisząc "nawiązuje do soundtracków z gier" miałeś na myśli konkretne tytuły?

Offline Oti

• Użytkownik

# Marzec 22, 2011, 22:54:48
No, faktycznie bardzo dobre do jakiegoś RPG. :)

Offline violator

• Użytkownik

# Marzec 22, 2011, 22:56:31
Na robieniu stron nie znam się, robił mi ją znajomy. Nie miałem na myśli konkretnych tytułów, ale na pewno w jakiś sposób wpłynęły na mnie soundtracki z Icewind Dale, Neverwinter Nights, Morrowinda, Obliviona czy Gothica III, bo bardzo je lubię.
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2011, 23:08:01 wysłana przez violator »

Offline Rokuzo

• Użytkownik
    • Masz na sprzedaż klucze do cs go?

# Marzec 22, 2011, 23:07:26
Zarąbiste kawałki :) Mają bardzo fajny klimat.

Jakoś tak lekko się ich słucha, nie męczą uszu milionami dziwnych odgłosów jak to zwykle w grach bywa gdzie po chwili muzykę wyłączam bo nie mają tego czegoś i psują one radość z gry a te kawałki są po prostu wyczapiste.

No i jak poprzednicy już prędzej pisali pasują do RPGów. Wolałbym posłuchać Twoich soundtracków w nie jednej grze od tych z samej gry ;p

Offline K'Aviash

• Użytkownik

# Marzec 22, 2011, 23:44:53
Ładne i klimatyczne. Dla mnie bomba.
Nie chciałoby ci się może napisać coś o swoim 'warsztacie' ? Chętnie bym poczytał =)

Offline violator

• Użytkownik

# Marzec 22, 2011, 23:50:08