Autor Wątek: Blender, tworzenie animacji do gry strategicznej  (Przeczytany 1998 razy)

Offline Demon

  • Użytkownik

# Listopad 13, 2006, 15:19:44
Witam, od razu przejdę do rzeczy, jeśli ktoś grał w red alerta 2 to wie w jaki sposób rysowane są jednostki w tej grze, jeśli mam już gotowy model w blenderze i ustawioną odpowiednio kamerę, oświetlenie (ogólnie wszystko jest gotowe do renderingu) ale chciałbym, aby mój rendering był z antialiasingiem, lecz w taki sposób że te piksele, które właśnie są wygenerowane przy antialiasingu nie miały zmienionego nasycenia koloru, tylko żeby kolor był taki jak piksela w który trafi promień raytracera, ale za to żeby w kanale alfa była odpowiednia wartość przeźroczystości tego piksela. Jak takie coś uzyskać w blenderze?
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2006, 18:12:37 wysłana przez Demon »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

bies

  • Gość
# Listopad 13, 2006, 15:36:46
Zadać pytanie na odpowiednim forum, np tu [1].

[1] http://forum.oceaneffects.com/

Offline Paweł R.

  • Użytkownik

# Listopad 13, 2006, 16:37:30
Ja polecam to forum:
http://forum.blender3d.pl/  :)