Autor Wątek: CryEngine 3 - kinowy sandbox  (Przeczytany 5173 razy)

Offline Nsuidara

  • Użytkownik
    • Site

# Marzec 05, 2011, 02:28:51
Jednakże prawdopodobieństwo jest bardzo nikłe w sensie że to zrobiła jedna osoba ów silnik :D

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Marzec 09, 2011, 20:58:38
Są dosyć odważni, że pokazują z bliska postacie, ich twarze, bo to jest najtrudniejsze w odwzorowaniu i uzyskaniu fotorealizmu. Efekt całkiem całkiem, ale musiałbym obejrzeć nagranie dobrej jakości żeby coś więcej powiedzieć.
Here you go: http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM&hd=1


Offline yarpen

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2011, 21:04:58
Random trivia - to jest renderowane na trzech GTX580, wiec troche mi umyka sens, szczerze mowiac...

Offline Liki

  • Użytkownik

# Kwiecień 04, 2011, 13:50:17
Świetna technologia. Z czymś takim zrobienie gry w stylu Heavy Rain powinno zająć nie więcej niż rok.

W kwestii filmów też może być ciekawie. Kręcenie scen z aktorami przy użyciu "prawdziwej" kamery powinno wiele rzeczy uprościć. Była już co prawda stosowana przy kręceniu m.in. Avatara, ale pewnie opierało się to na jakiejś drogiej technologii.

Crytek może wiele namieszać. Oferuje przyzwoitą grafikę w czasie rzeczywistym, a pomyśleć, co może zaoferować po renderingu:D

Kino sci-fi może czekać niezła rewolucja. Dobre efekty w przystępnej cenie być może przyczynią się do powstania bardziej ambitnych filmów, na które nikt obecnie nie chce dać wielomilionowych funcduszy.

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Kwiecień 04, 2011, 14:08:53
Kino sci-fi może czekać niezła rewolucja. Dobre efekty w przystępnej cenie być może przyczynią się do powstania bardziej ambitnych filmów, na które nikt obecnie nie chce dać wielomilionowych funcduszy.
Zbudowanie realistycznego świata na tym także kosztuje miliony ;)