Autor Wątek: CryEngine 3 - kinowy sandbox  (Przeczytany 5301 razy)

Offline Kamma

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2011, 01:50:12
W poniższym filmie Crytek prezentuje możliwości silnika CryEngine 3 w zastosowaniach kinematograficznych np.: do preprodukcji scen filmów, do ich szybkiego i efektownego prototypownia w czasie rzeczywistym. Wydaje mi się, że renderowana grafika jest w wielu miejscach na tyle dobra, że można by bez skrupułów użyć jej bezpośrednio w filmie.

Obejrzyj prezentację

PS Link znaleziony na max3d.pl

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Marzec 04, 2011, 04:37:01
Urywa dupę, ale czy powstanie na tym choć o parę więcej dobrych gier niż przez ostatnie lata?
Licensors showcase jest jednak średni jak na ten tech. http://www.gametrailers.com/video/gdc-11-cryengine-3/711209

Może faktycznie powstanie na tym więcej ciekawych filmów niż gier? :)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Marzec 04, 2011, 09:01:50
...oblicza ile jeszcze ma do emerytury...
O k... Ktoś jeszcze chce się przekwalifikować? Może jakieś kursy zrobię, może spawanie... :)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Marzec 04, 2011, 09:08:27
oddam dusze diablu, byle by sie tym pobawic :0

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2011, 09:41:58
Na jakieś cut-scenki to może sie nada ale nic poza tym.

Offline Nsuidara

  • Użytkownik
    • Site

# Marzec 04, 2011, 10:25:47
oddam dusze diablu, byle by sie tym pobawic :0
Beznadziejny pomysł, taki bez ambicji.
Jakbyś wypowiedział "oddam dusze diabłu, byle by żeby zrobić podobny silnik wraz z grą" - czy coś ala coś podobnego ;p
Cóż to nie mój interes:D a odnośnie tego silnika, fakt to wygląda fantastycznie :]

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Marzec 04, 2011, 10:30:47
Cytuj
byle by żeby zrobić podobny silnik
bo to dokładnie jedna z moich ambicji? :D

Offline s0d

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2011, 11:35:08
a to jeszcze nikt z Was się tym nie bawił? jeśli ktoś posiada tamtą wersję beta C2 to znajdzie i sandbox'a ;)
btw. Crytek wypuścił demo Crysis'a 2 wersję multi i naprawdę świetnie się gra ;)

Offline Snejk47

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2011, 12:46:11
Polski "Sniper: Ghost Warrior 2" będzie na CryEngine 3 jechał.

Offline Lamer

  • Użytkownik
    • www.inwriter.wordpress.com

# Marzec 04, 2011, 13:40:58
Podobno Crytek ma zamiar wypuścić wersję darmową tego frameworka na takiej zasadzie jak Unity i UDK. Unity przypadł mi do gustu, UDK mniej, więc z niecierpliwością czekam na to, co pokaże mi CryEngine 3. Gdyby udało się połączyć łatwość skryptowania i debugowania Unity z rozbudowanymi toolsami UDK to myślę, że taki produkt byłby bezkonkurencyjny i z pewnością bym się na niego przerzucił. Na razie darmowa wersja dostępna jest jedynie dla pracowników instytucji edukacyjnych, więc pozostaje nam uzbroić się w cierpliwość.

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2011, 17:58:26
Synchronizacja z Maya ? Nice
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2011, 18:01:17 wysłana przez K'Aviash »

Offline Oti

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2011, 21:14:00
Heh, pewnie gdybym zobaczył listę ficzerów i efektów graficznych tego silnika, to bym się obsrał. Na szczęście nie trzeba mieć w grze fotorealistycznej grafiki, by wyglądała ładnie i była grywalna.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Marzec 04, 2011, 22:07:39

Offline Kamma

  • Użytkownik

# Marzec 04, 2011, 22:36:49
http://www.youtube.com/watch?v=n3XeCHywNYM&feature=player_embedded
Unreal też niczego sobie.
Szkoda, że nagranie z kamerki. Zamknięty pokaz, nie ma oficjalnego filmiku? Są dosyć odważni, że pokazują z bliska postacie, ich twarze, bo to jest najtrudniejsze w odwzorowaniu i uzyskaniu fotorealizmu. Efekt całkiem całkiem, ale musiałbym obejrzeć nagranie dobrej jakości żeby coś więcej powiedzieć.

Poniżej link do prezentacji silnika Unreal w wersji 3.5 ( trailer z końca 2010 roku ) udoskonalonej m.in. o mechanizm dynamicznych zmian pogodowych.
http://www.youtube.com/watch?v=HwIM7NhqvrM

Offline Vipa

  • Redaktor

# Marzec 04, 2011, 22:48:49
Widać parę "bajerów" jak woda spływająca po kolumnach czy drzewka trzęsące się po sinusoidzie ale też niezłe.