Autor Wątek: XNA - Probelm z migotaniem tekstur  (Przeczytany 670 razy)

Offline maze

  • Użytkownik

# Luty 15, 2011, 22:33:53

Witam, pisałem prostą gierkę w XNA 3.1, z braku czasu projekt został porzucony. Teraz postanowiłem ów projekt dokończyć przesiadając się na XNA 4.0. problem wygląda następująco, po przesiadce na 4 tekstury modeli zaczęły dziwnie "migotać" jak na powyższym obrazku i nie wiem czym jest to spowodowane. Do rysowania używam BasicEffectu, używam standardowego contentprocessora. Pętla Draw wygląda następująco:
           GraphicsDevice.Clear(Color.CornflowerBlue);           
            //tutaj rysowanie 3D
            //tutaj rysowanie 2D
            PerformanceDiagnostics.DrawFPS(gameTime); //zwykłe wypisanie tekstu na ekran

            GraphicsDevice.BlendState = BlendState.Opaque;
            GraphicsDevice.RasterizerState = RasterizerState.CullNone;
            GraphicsDevice.DepthStencilState = DepthStencilState.Default;
            GraphicsDevice.SamplerStates[0] = SamplerState.LinearWrap;

Na początku borykałem się z teksturowymi problemami przy jednoczesnym rysowaniu obiektów 3D i 2D, 4 powyższe magiczne linijki usunęły ten problem, jednak migotanie pozostało. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych