Autor Wątek: Tank vs Tank  (Przeczytany 8617 razy)

Offline spax

  • Użytkownik

# Luty 14, 2011, 00:06:50
Ho ho dużo ostatnio tych czołgów :)

DOWNLOAD:
http://spax.cp5.win.pl/tvst/game.zip

No więc przedstawiam mój projekt, który właśnie został zakończony z punktu widzenia kodu. Jednak zostało jeszcze dużo pracy przy tworzeniu contentu i rzeczy takich jak wymyślanie uzbrojenia/bonusów/trybów gry itp. :)

Aktualne bronie to PlaceHoldery będą zmienione w wersji ostatecznej (polecam tą ostatnią ;))

Sterowanie:
Lewy Przycisk Myszy - Strzał
Prawy Przycisk Myszy - Rozglądanie się po mapie
Spacja - Skok
Rolka - Zoom

Gra wygląda tak:


Tutaj link do strony projektu na warsztat.gd
http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1022

Mam nadzieje, że się wam podoba. Jeżeli macie jakieś sugestie czy pomysły napiszcie. Jestem otwarty na zmiany i w miarę możliwości doimplementuje jakieś cechy.

Grę planuje wydać na PC/Mac iPhone/iPad Android/Symbian^3

PS. Dla lubiących bardziej wormsowy styl - on jest możliwy w grze:
Jednak strasznie zasobożerny  :)


PPS. Dźwięki to głównie placeholdery wszystkie będą zmieniane.

pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2011, 00:11:05 wysłana przez spax »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline spax

  • Użytkownik

# Luty 14, 2011, 00:17:43
Może dodam jeszcze info techniczne.

Gra była pisana w C++.
Wykorzystuje:
- OpenGL, OpenAL.
- Freetype, zlib.
- Do sieci zwykłe systemowe sockety.
- Vorbis/ogg do muzyki (w tej wersji brak).

Efekty/Bronie/Wybuchy opisane są prostym językiem opisu, który wygląda mniej więcej tak: http://screenup.pl/?l=09HR76D

W zamyśle ma być możliwość modowania gry. :)

Silnik, na którym gra jest zbudowana (Omikron2) planuje udostępnić wraz z dokumentacja za darmo do celów nie komercyjnych.
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2011, 00:22:37 wysłana przez spax »

Offline mi-ku

  • Użytkownik
    • miku DevBlog

# Luty 14, 2011, 19:23:36
Hej Spaxio, w końcu mogłem zagrać w TvsT :)

Bardzo podoba mi się jakość wykonania projektu. Jednak muszę napisać, że raczej tę betę bym określił jako swego rodzaju tech demo gry/silnika. Brakuje mi dopracowania gameplayu, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to to, że jest zbyt łatwo wygrać z komputerem, no i ten stosuje tylko jedną broń (może stosuje inne ale tego nie zauważyłem po 3 rozgrywkach). Dodatkowo na starcie jest za dużo kasy przez co ciągle można strzelać z ostatniej, najbardziej efektywnej broni w tym demie. Powerupy są bardzo fajne, jednak po pewnym czasie jest ich trochę za dużo i dodatkowo na początku nie wiedziałem co jest co i co robi. Finalnie chyba trzeba by je wprowadzać stopniowo z kolejnymi rozgrywkami w singlu.

Jak dla mnie gra musi być odpowiednio wymagająca (myślenia) żeby mnie wciągnęła (wiesz ta krzywa wciągnięcia gracza w funkcji czasu ;)). A tak to sobie postrzelałem, powygrywałem i tyle :) Żebym chociaż z raz przegrał to bym pograł dłużej kombinując co zrobić :)

Aha i gdzieś tam zdaje się jest błąd ortograficzny.

Nie mniej jednak gratuluję doprowadzenia gry do takiego stanu w jakim się znajduje i życzę "milionów" ze sprzedaży już dokończonej wersji.

Pozdrawiam

Offline ANtY

  • With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Luty 14, 2011, 19:55:30
W ustawieniach w "Synchronizacja w pionie" powinno być zamiast On i Off po polsku tak jak w innych miejscach. Póki co gra nudna i po co ustawiać w opcjach imię i kolor skoro przy zakładaniu gry znów musimy to robić? ;)

Offline spax

  • Użytkownik

# Luty 15, 2011, 11:39:46
mi-ku: Napisałem, że gra jest wykonana pod względem kodu. Jednak nie skryptów opisujących bronie czy balans AI. Daj mi troszkę więcej czasu :)

ANtY: W następnym buildzie zmienię On/Off. Gra nudna bo nie ma jeszcze żadnych broni (poza testowymi). Co do opcji to w założeniach te wartości są wykorzystywane do gry sieciowej a nie lokalnej (w następnym buildzie spróbuje to jakoś wyróżnić). Dla testów możesz wpisać w konsoli setupserver.

pozdrawiam.