Autor Wątek: Minecraft clone  (Przeczytany 11257 razy)

Offline krychu90

  • Użytkownik

# Marzec 20, 2011, 18:11:28
nowy Screen budowla jedynego gracza

moja budowla ;] Ogólnie jest kilka bugów, ale o tym już pisałem na czacie z autorem ;)

Powodzenia w projekcie

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Marzec 20, 2011, 18:34:08
A mi się nie łaczy, zwiesza się na "Receiving map" i nic, mogę sobie chodzić, a mapa się i tak nie wczytuje.

Offline filipesq

  • Użytkownik

# Marzec 20, 2011, 18:55:50
Ja jak włączę to mogę chodzić, ale nie mogę budować i niszczyć bloków i świat nie jest nie skończony...

//Edit:
Dokładnie to co cybek ma
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2011, 19:04:57 wysłana przez filipesq »

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Marzec 20, 2011, 19:17:16
widzę masę crc fail na serwerze pakiety złe idą

Offline filipesq

  • Użytkownik

# Marzec 20, 2011, 19:55:12
Byłoby fajnie jakbyś to naprawił...

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Marzec 20, 2011, 20:15:48
U mnie też dokładnie to samo co u cybka i filipesqa

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Marzec 21, 2011, 16:28:52
według tego co piszecie klient się podłączył do serwera, ale są crc errory.
ja używam do komunikacji struktur one bodajże zmieniają rozmiar między platformami 32/64 bit(ja mam 64 bit)
//edit: o znalazłem rozwiązanie

#pragma pack(push,1)
#pragma pack(pop)

//edit:

nowy link http://skmskm.republika.pl/map.zip
zapraszam serwer czynny do testów

« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2011, 16:47:10 wysłana przez skmskm »

Offline filipesq

  • Użytkownik

# Marzec 21, 2011, 22:29:58
Nic, nadal to samo :(

//Edit:

W debug.txt jest to:
"EnableOpenGL (hWnd, &hDC, &hRC);
Sector
grass: 1
textures loaded"

Czyli po prostu zatrzymuje się na etapie ładowania tekstur...
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2011, 22:32:13 wysłana przez filipesq »

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Marzec 22, 2011, 11:23:00
U mnie nadal to samo z tą różnicą że od razu aplikacja się wyłącza.

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Marzec 22, 2011, 21:04:00
strona projektu:
http://www.dwarveninferno.com/
ostatnio były problemy bo przebudowałem cala grę by dodać możliwość zmiany wymiaru bloków,zoom, komendy,rangi....
//EDIT: nowy screen zrobiłem cienie
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2011, 03:30:50 wysłana przez skmskm »

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Kwiecień 02, 2011, 17:00:23
Poprawiłem kolizje,szybkość renderingu z 20 fps do 55 fps, niszczenie obiektów i inne...

Znam jednego buga z kartami ATI miło by było gdyby jakiś właściciel ati po-testował...
Interesuje mnie "debug.txt"
Zapraszam do gry:
w pliku config.txt wpisujemy nazwę użytkownika bez niej nie da się budować.
http://skmskm.republika.pl/map.zip

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2011, 17:27:50 wysłana przez skmskm »

Offline filipesq

  • Użytkownik

# Kwiecień 02, 2011, 18:27:45
Ok, wszystko fajnie, ale aplikacja włącza się i od razu się wyłącza...

debug.txt:
Cytuj
EnableOpenGL (hWnd, &hDC, &hRC);
Sector
grass: 1
textures loaded
create a framebuffer object
attach the texture to FBO color attachment point
attach the renderbuffer to depth attachment point
OK now it's time too render

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Kwiecień 02, 2011, 19:10:29
A u mnie dalej się nie łączy (system XP 32bit)

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Kwiecień 02, 2011, 20:44:05
jw.

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Kwiecień 02, 2011, 20:47:54
byłem w kościele :P serwer off :)