Autor Wątek: Proceduralne generowanie ulic (miast)  (Przeczytany 1519 razy)

Offline Nargil

  • Użytkownik
    • projekty

# Luty 12, 2011, 16:43:18
*długo się zastanawiałem w jaki dział to wrzucić. Mam nadzieję, że mnie nie ukamieniujecie, że zdecydowałem się na SI ;-) *

Otóż czytam sobie http://people.oregonstate.edu/~cheng/street_sig08/street_sig08.pdf (swoją drogą ciekawe, polecam) i doszedłem do rozdziału 5.1
Znajduje się tam tekst, który dołączam w załączniku.

Nie za bardzo wiem, czym teraz ma być wektor U ? Skąd go wziąć ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Luty 12, 2011, 16:44:49
Wygląda to na wektor kierunkowy, które określa orientację siatki.

Offline Nargil

  • Użytkownik
    • projekty

# Luty 12, 2011, 16:48:46
Też mi to przeszło przez myśl, ale wówczas dla całej siatki/mapy T(p) mielibyśmy te same wartości.
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2011, 16:50:54 wysłana przez Nargil »

Offline Nargil

  • Użytkownik
    • projekty

# Luty 12, 2011, 16:59:57
Może faktycznie. Oni na video kreślą takie niebieskie odcinki i tensor map się zmienia. Dla każdego P mógłby to być wektor interpolowany względem sąsiednich nakreślonych.