Autor Wątek: Programista grafiki  (Przeczytany 797 razy)

Offline Anraz

  • Użytkownik

# Styczeń 19, 2011, 23:44:47




Wastelands Interactive poszukuje do zdalnej współpracy programistów C++, najlepiej znających OGRE i /lub CEGUI, którzy chcieliby zdobyć doświadczenie pracując w zespole kończącym pracę nad grą strategiczną Bitter Glory. Szukamy osób, które chciałyby rozwinąć swoje  umiejętności tworząc wizualną stronę gry, która wyewoluowała od czysto amatorskiego warsztatowego projektu 2D do pełnej strategii 3D odwołującej się do klasyki gatunku.

Bitter Glory jest grą która istnieje w świadomości wielu graczy, tytuł ten zaistniał w mediach, a wśród fanów gier Grand Strategy jest oczekiwanie na wydanie tej gry. Wydanie gry nastąpi, bo jesteśmy konsekwentni i skuteczni. Potwierdzeniem naszej skuteczności jest stała współpraca z kilkoma zachodnimi partnerami oraz fakt że do tej pory wydaliśmy cztery mniejsze gry. Warto też wspomnieć, że piąty tytuł Time of Fury, który został ogłoszony kilka dni temu*, będzie wydany w kwietniu. W sumie całość stanowi solidną podstawę do ciekawej kooperacji dającej satysfakcję i wymierne efekty. 

Specyfika naszej działalności opiera się na zasadzie działania w spółdzielni czyli finansowanie jest ze wspólnie skończonych gier. Z drugiej strony osoby, które się bardzo angażują w projekty szybko uzyskują dodatkowe wsparcie finansowe jako zadatek na poczet  przyszłych zysków. Specyfika ta  oraz doświadczenie pokazuje, że idealnymi osobami do tej bardzo wciągającej współpracy są studenci. Oczywiście jesteśmy otwarci na inne osoby.

Bitter Glory to globalny, rozgrywający się w czasie rzeczywistym i w trójwymiarowym środowisku, symulator II wojny światowej. To innowacyjna gra, która pokazuje najokrutniejszy i najbardziej fascynujący konflikt w historii ludzkości. W Bitter Glory gracz z boskiej perspektywy kieruje wybranym państwem. Gra jest przeznaczona dla ludzi, którzy lubią historię i dla tych, którzy cenią sobie swobodę działania.

Główne cechy Bitter Glory:
- przełomowy model wojny
- najlepsza mapa świata w historii gier**
- swoboda w projektowaniu własnych broni
- kompleksowe tło historyczne
- elastyczny model gospodarki
- produkcja i rozbudowany wyścig technologiczny
- ogromny zestaw wspaniałych drugowojennych modeli***

_________
* w Google można wyszukać sporo miejsc gdzie było ogłoszenie, w tym w rodzimych, np:  http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,8973675,Nowa_polska_strategia__Time_of_Fury.html

** screen z edytora mapy, która jest gotowa w prawie 90% http://screen.bitterglory.com/in/10-08/bdjkghqam.png

*** na przykład



« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2011, 23:49:11 wysłana przez Anraz »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych