Autor Wątek: jMonkey - czemu ta cholerna małpa nie chce działać?  (Przeczytany 1540 razy)

Offline kjas92

  • Użytkownik

# Styczeń 16, 2011, 21:18:20
Witam,

to jest mój pierwszy post na tym forum.
A więc jest tak. Przy kompilacji prostego programu w Eclipse, pojawia się okienko, gdzie wybieram rozdzielczość i kilka innych pierdół, włączam i okno z programem tylko mignie, a w konsoli wywala 2 wyjątki:
- org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
-  java.lang.NullPointerException (chociaż ten to raczej wina samego kodu)

wcześniej miałem jakiś inny wyjątek, ale zrobiłem update karty graficznej i teraz mam te dwa błędy.
Pomóżcie proszę, nigdzie nic nie pisze.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Styczeń 16, 2011, 21:30:25
O ile pierwszy jest oczywisty i pewnie pozwala jakoś tam działać aplikacji, o tyle drugi trzeba namierzyć debuggerem.

Offline kjas92

  • Użytkownik

# Styczeń 16, 2011, 21:56:51
eee to może wkleję wszystko:

2011-01-16 21:01:04 com.jme3.app.Application handleError
SEVERE: Failed to create display
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
   at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185)
   at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:315)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:855)
   at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:783)
   at com.jme3.system.lwjgl.LwjglDisplay.createContext(LwjglDisplay.java:113)
   at com.jme3.system.lwjgl.LwjglAbstractDisplay.initInThread(LwjglAbstractDisplay.java:98)
   at com.jme3.system.lwjgl.LwjglAbstractDisplay.run(LwjglAbstractDisplay.java:188)
   at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
2011-01-16 21:01:04 com.jme3.system.lwjgl.LwjglTimer <init>
INFO: Timer resolution: 1000 ticks per second
2011-01-16 21:01:04 com.jme3.app.Application handleError
SEVERE: Uncaught exception thrown in Thread[LWJGL Renderer Thread,5,main]
java.lang.NullPointerException
   at com.jme3.renderer.lwjgl.LwjglRenderer.initialize(LwjglRenderer.java:173)
   at com.jme3.system.lwjgl.LwjglContext.internalCreate(LwjglContext.java:72)
   at com.jme3.system.lwjgl.LwjglAbstractDisplay.initInThread(LwjglAbstractDisplay.java:133)
   at com.jme3.system.lwjgl.LwjglAbstractDisplay.run(LwjglAbstractDisplay.java:188)
   at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2011, 22:01:52 wysłana przez kjas92 »

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Styczeń 16, 2011, 23:51:41
Chyba jasne:
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
Zainicjuj go czymś co obsługuje twoja karta.