Autor Wątek: SFML 1.6 VS 2010 EE Problem z debugowaniem.  (Przeczytany 4834 razy)

Offline Pawel1503

  • Użytkownik
    • DevBlog Pawel1503

# Styczeń 20, 2011, 18:46:53
SFML mnie nie lubi !

Dołączyłem sobie biblioteki z końcówką -d, wszystkie dll'e są na miejscu i kita ! Co prawda kompiluje się, ale wyskakuje komunikat o błędzie inicjalizacji.
Jeszcze większe jaja są gdy przestawię Subsystem na Window. Wtedy wyskakuje mi komunikat o błędzie:

This application has failed to start because the application configuration is incorrect. I tak dalej...

Jakieś rady ? Pozdrawiam !

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Lerhes

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2011, 18:56:16
Znowu ty....

A sprawdziłeś tę paczkę z ustawieniami SFML którą wrzuciłem 4 posty wcześniej?
Jaki projekt kompilowałeś? Przykładowy z dokumentacji?
Lerhes

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2011, 19:48:00
Znowu ty....

A sprawdziłeś tę paczkę z ustawieniami SFML którą wrzuciłem 4 posty wcześniej?
Jaki projekt kompilowałeś? Przykładowy z dokumentacji?
Lerhes

Tylko używając paczki Lerhesa dodaj sobie linki do lib i includów :). Bo zaraz będzie że jest błąd, a wszystko się debuguje i kompiluje ok.

PS.  Znacie może jakiś artykuł o wykrywaniu kolizji po polsku?

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Styczeń 20, 2011, 20:21:01
PS.  Znacie może jakiś artykuł o wykrywaniu kolizji po polsku?
2D czy 3D? Okręgi/sfery, AABB, dokładna?

Offline Pawel1503

  • Użytkownik
    • DevBlog Pawel1503

# Styczeń 20, 2011, 20:32:35
Hmm ciekawe. Poszturchałem troche twój załącznik. No nic, nie działa. Przechodzę na mój projekt, odpalam jeszcze raz i co ? Działa. Jakieś tajemne moce UFO wpłynęły na komputer ?

No to dzięki za pomoc.

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2011, 21:07:43
PS.  Znacie może jakiś artykuł o wykrywaniu kolizji po polsku?
2D czy 3D? Okręgi/sfery, AABB, dokładna?

2d najlepiej wszystko co masz ciekawego. Tak żeby było przejrzyście napisane.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Styczeń 21, 2011, 16:47:20
2d najlepiej wszystko co masz ciekawego. Tak żeby było przejrzyście napisane.
Ja nie mam nic. Za to Google ma pełno. Ale mogę ci w skrócie powiedzieć:
-kolizja kół - jeśli odległość między środkami kół jest mniejsza niż suma promieni, to jest kolizja
-kolizja prostokątów - jeśli jakikolwiek wierzchołek jednego zachodzi na drugi, to jest kolizja (wystarczy sprawdzić 4 wierzchołki jednego prostokąta i 1 drugiego)
-kolizja per-pixel - nie znam się, ale powinno być sporo tutoriali na necie

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2011, 16:36:49
Znów muszę poprosić was o pomoc, miałem foramta, zainstalowałem od nowa Visual studio.
I teraz mam problem, nie działa mi w ogóle biblioteka SFML, nawet przykład z aplikacją konsolową wywala błąd:
fatal error LNK1104: cannot open file 'kernel32.lib'Wiem że takie problemy to dla was błahostki, ale dla mnie stwarzają jeszcze duże problemy.

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2011, 17:02:24
Albo nie masz tego liba u siebie (w co wątpię), albo masz w złym katalogu. I nie ma on nic wspólnego z SFML'em. Polecam Google.

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2011, 18:52:15
Niestety nie znalazłem rozwiązania, albo nie działały.
Na jednym forum radzili, żeby zainstalować Microsoft SDK, lecz przy próbie instalcji wychodzi mi błąd:
Setup has found an error before Microsoft Visual Studio 2010 SDK or one of its optional components could be instaled. You need to restart the installer to try agin.
error type: ...
A może ktoś ma jakiś sposób na instalacje tego SDK, lub na błąd.?

Offline izaw

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2011, 19:09:00
Uruchom ponownie instalator VS i wybierz opcję napraw lub zainstaluj ponownie. Masz braki programie.

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2011, 19:45:49
Uruchom ponownie instalator VS i wybierz opcję napraw lub zainstaluj ponownie. Masz braki programie.
Zrobiłem to, nic nie dało.

Offline izaw

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2011, 20:27:18

Offline KeeL

  • Użytkownik

# Styczeń 30, 2011, 12:55:31
Tu masz opis http://blog.uslugiinformatyczne.eu/?p=221
Dzięki za link.

A co do tematu to dziękuje wszystkim za pomoc, bardzo pomogliście. Ale przesiadłem się na wersję VS2008, nie ma na niej żadnych problemów jak na razie z kompilacją jak i debugowaniem pod SFML.

Pozdrawiam KeeL