Autor Wątek: optymalizacja zwyczajnej linii łamanej  (Przeczytany 2916 razy)

Offline osculati

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2012, 18:16:04
Czyli nie działa :) Właśnie to jest zabawne z algorytmami graficznymi, że wyeliminowanie takiego problemu często prowadzi do odrzucenia całego już napisanego algorytmu :)
Działa, działa. Algorytm działa. A skrypt? Po prostu nie jest zbyt "chlujny". A, że w Perlu, tym łatwiej o błąd.

Nieakceptowalne :)
I właśnie dlatego miałem nadzieję na jakąś konstruktywną ocenę, krytykę albo pomysł.

Nic z tego. Porzuciłem ten problem jak tylko uświadomiłem sobie, że zadanie jest na wiele miesięcy, zwłaszcza przy moich wymaganiach (ma działać szybko i zawsze dawać poprawny rezultat).
No, toś mnie rozczarował.
Napisz przynajmniej skąd u ciebie ten temat. Dlaczego akurat problem "optymalizacji" łamanej?
Ciekaw jestem czy podobnie jak u mnie.

BTW W czym zrobiłeś te rysunki? (to absolutna konieczność żeby mieć dobrą wizualizacje pisząc taki algorytm)
Trochę ręcznego rzeźbienia w Corelu (ja się tak łatwo nie poddaję), a potem Image Magick

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline nembutal

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2012, 19:14:44
Napisz przynajmniej skąd u ciebie ten temat. Dlaczego akurat problem "optymalizacji" łamanej?
Chodziło o upraszczanie potencjalnie skomplikowanych wielokątów 2d (czyli przypadek szczególny upraszczania łamanej), dostarczanych przez użytkownika (a więc szybkość jest istotna), celem przyśpieszenia dalszych operacji na nich, zachowując dużą precyzję i oczywiście wypluwając poprawne wielokąty.
Uznałem, że potencjalne zyski wydajności nie są wcale oczywiste, a całe zagadnienie jest zbyt trudne żeby robić testy przy napiętym terminarzu.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2012, 19:19:21 wysłana przez nembutal »