Autor Wątek: Kolizje, obracanie obiektem  (Przeczytany 605 razy)

Offline deniol

  • Użytkownik

# Styczeń 06, 2011, 19:13:13
Witam, mam pewien problem. Chcę napisać "silniczek" fizyczny, nawet tylko do boxów, mam wykrywanie kolizji. Problem polega na tym, że nie wiem jak reagować na kolizję, tzn. jak obiekty to mają robić, np rzucimy box pod kątem 10 stopni w gore, gdy zacznie opada i dotknie innego boxa bedacego podlaga to jakos zareaguje, zacznie sie obracac (rzucony obiekt) itd.

Ogolne rady jak zaczac pisac silnik fizyczny

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 06, 2011, 19:15:30
Przeczytać dobrą książkę o fizyce bryły sztywnej, np. Meriam & Kraige, Engineering Mechanics; przerobić trochę zadań. Dalej pewnie pójdzie z górki :)