Autor Wątek: Automated Level Design - Propozycja Compo  (Przeczytany 8487 razy)

Offline Karol

  • Użytkownik

# Styczeń 16, 2011, 03:16:57
B+C+D (bo lubię ten skrót :D).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 16, 2011, 11:55:18
Zdecydowanie D
Koniec semestru (nawał kolosów) + sesja = poza D wszystko odpada :D (11 lutego ostatni egzamin)

Offline Liosan

  • Redaktor

# Styczeń 16, 2011, 11:59:28
Wsio adin, najwyżej będę pisał tylko dwa dni.

Liosan

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Styczeń 16, 2011, 13:34:16
A+B+C+D
Czyli mnie to obojętne. W ciągu tygodnia zawsze znajdzie się jakiś czas.
Niech się najlepiej wypowiedzą studenci kiedy mają sesję.

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Styczeń 25, 2011, 20:07:48
I jak idzie praca nad silniczkiem? Może jakiś screen dla forum? :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 26, 2011, 23:01:24
I jak idzie praca nad silniczkiem? Może jakiś screen dla forum? :)
Właściwie to na potrzeby compo skończony - jedyne co, to można trochę optymalizacji jeszcze zrobić, głównie to łączenie świateł przy deferred shadingu czy zasłaniania. Screenik się znajdzie, tylko nie liczcie na nic bajeranckiego, bo za wiele czasu nad testowym generatorem nie spędziłem.

Co do samego compota, jak można policzyć z głosów, wygrała opcja D (środek lutego) - oficjalne ogłoszenie startu będzie na tydzień przed samym startem. Mam nadzieję, że kto ma to do tego czasu sesję już skończy i będzie w miarę spokojny początek semestru.

Do zorganizowania samego compo pozostała już głównie kwestia tekstur i jakichś modeli (przedmioty questowe, co by gracz miał po co łazić). Jeżeli macie ciekawe propozycje (z linkami), to możecie podrzucić. Głównie modele by się przydały.

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Styczeń 27, 2011, 00:42:26
Wow, screen wygląda naprawdę świetnie, czekam na luty w takim razie, chętnie pobawię się silniczkiem.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 27, 2011, 12:36:31
@screen: Hahahah, i tak oto Krzysiek w wolny wieczór zdeklasował Minecrafta, grę która jeszcze nie wyszła, a już zarobiła miliony :) Zrobimy compo na generację terenu, potem compo na "ożywienie" tego świata, potem compo na kod sieciowy, posklejamy całość, wypuścimy w sieć po 5$ za kopię i już nam starczy funduszy na utrzymanie serwera Warsztatu przez najbliższe kilka wieków :)

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Styczeń 27, 2011, 14:44:55
Heej, świetny pomysł! Warsztat compo game 2.0 ; )

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Styczeń 27, 2011, 16:53:55
@screen: Hahahah, i tak oto Krzysiek w wolny wieczór zdeklasował Minecrafta, grę która jeszcze nie wyszła, a już zarobiła miliony :) Zrobimy compo na generację terenu, potem compo na "ożywienie" tego świata, potem compo na kod sieciowy, posklejamy całość, wypuścimy w sieć po 5$ za kopię i już nam starczy funduszy na utrzymanie serwera Warsztatu przez najbliższe kilka wieków :)
I na założenie studia złożonego z warsztatowców ;)

Offline Liosan

  • Redaktor

# Styczeń 27, 2011, 17:52:50
No tak, oczywiście, akurat ten termin przez który mogę pisać tylko dwa dni... no nic, jak powiedziałem, że mi pasuje, to pasuje :)

Liosan

Offline Snejk47

  • Użytkownik

# Styczeń 27, 2011, 17:59:59
Do zorganizowania samego compo pozostała już głównie kwestia tekstur i jakichś modeli (przedmioty questowe, co by gracz miał po co łazić). Jeżeli macie ciekawe propozycje (z linkami), to możecie podrzucić. Głównie modele by się przydały.

Możesz coś więcej powiedzieć? Jakie modele? Może coś znajdę lub wymodeluje ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2011, 18:08:49 wysłana przez Snejk47 »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 27, 2011, 19:17:10
Cytuj
Możesz coś więcej powiedzieć? Jakie modele? Może coś znajdę lub wymodeluje ;)
Przede wszystkim przydały by się jakieś skarby/artefakty, które można rozrzucić po mapie, w tym przynajmniej jeden wartościowy artefakt będący celem - w końcu zamiast bez sensu łazić po wygenerowanej mapie jest lepiej po niej łazić z sensem. Fajnie było by mieć też jakieś klucze czy inne obiekty do otwierania różnych przejść. No i oczywiście miło by było, gdyby te obiekty się dobrze prezentowały w silniku (czyli 1000+ poly + tekstury + normalmapy).