Autor Wątek: the revenge of the curse of the galactic empire  (Przeczytany 1418 razy)

Offline wielkasowa

  • Użytkownik

# Styczeń 01, 2011, 18:55:36
the revenge of the curse of the galactic empire to pierwsza moja gra, którą prawdopodobnie uda mi się skończyć, wczesniej robiłem kupę projektów bez końca (głównie roguelików). Gra pisana jest w javie oparta na bibliotekach slick i lwjgl. Grafika wspierana opengl, tekstury to głównie różne prymitywy. Jest to prosta w zasadach strzelanka z dużym zróżnicowaniem broni i wrogów - generalnie dodawałem wyłącznie bronie oraz wrogów, którzy wyraźnie inaczej się zachowują. W przypadku broni staram się zachować balans na tyle, żeby żadna z broni nie była jednoznacznie lepsza od reszty, więc mam nadzieję zabawa z róznymi konfiguracjami statku będzie dla graczy ciekawa (dla mnie jest;)). W wersji demo nie mozna odblokować niektórych broni, oraz trybów.

Do zrobienia zostało jedynie fixowanie bugów + część contentu.

Zapraszam do obejrzenia gry na http://hugeowl.com

pozdrawiam,
Bartosz

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Styczeń 01, 2011, 19:02:00
the... of the... of the... - fatalnie to wygląda (i brzmi).

Gra pisana jest w javie(...). Grafika wspierana opengl(...)
No to sobie prawdopodobnie nie pogram.

Offline wielkasowa

  • Użytkownik

# Styczeń 01, 2011, 21:00:59
Czemu prawdopodobnie sobie nie pograsz? Biblioteki z których korzystam są na tyle sprytne, że same organizują natywne biblioteki do opengl dla większości popularnych systemów operacyjnych. Gra jest w formie appletu, więc jedyne co trzeba zrobić to wejść na odpowiednią stronę.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Styczeń 01, 2011, 21:07:50
Chodzi o wydajność.

PS pisałem tamto zanim wszedłem na stronę i zobaczyłem że to jest 2D, więc moje obawy są teraz mniejsze.

Offline wielkasowa

  • Użytkownik

# Styczeń 01, 2011, 21:16:12
Tak to 2d, co do javy i opengl, to ostatnio wcale nie jest tak źle, jakby się mogło wydawać. Jest taki projekt JAKE2, kolesie zrobili quake 2 na jave i aplikacja normalnie sie odpala w przegladarce bez zadnego recznego instalowania czegokolwiek i dziala zaskakujaco szybko (nie wiem jak szybko bo sam tego nigdy nie odpalalem, ale sporo opini o tym projekcie czytalem). Zreszta mimo, ze to jest niby java to jak korzystasz z opengla to nie ma jakies strasznej straty w fpsach jeżeli dobrze zaimplementujesz renderowanie, bo w końcu i tak i tak w przypadku grafiki przede wszystkim korzystasz z natywnych bibliotek.

Offline nembutal

  • Użytkownik

# Styczeń 01, 2011, 22:10:21
Czemu nie zrobiłeś tego w pierwszej kolejności na jakiegoś androida czy innego ajfona? Chyba tam byłaby dużo większa szansa na jakąś sprzedaż niż na PC?

Offline Slovian

  • Użytkownik

# Styczeń 03, 2011, 18:17:59
Gratki. Widać, że jest jeszcze troszkę do zrobienia. Jakieś upgrade'y do statku wypadające z wrogów, jakieś shield'y czy teleporty które przedłużą nam zabawę. Ale ogólnie - core'owy gameplay jest całkiem miodny.

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Styczeń 07, 2011, 17:14:12
Wygląda prawie jak "Bullet Candy Perfect"