Autor Wątek: [hge] Gfx_RenderQuad -> jak rozciągnać po nim texture  (Przeczytany 918 razy)

Offline Petrus

  • Użytkownik

# Grudzień 19, 2010, 23:03:08
Witam.
Tworzę sobie własny obiekt w gui  (takie jak by okienko dialogowe) za pomocą funkcji Gfx_RenderQuad. W strukturze hgeVertex ustawia się float  tx, ty czyli odpowiednio
tx
   Texture X-coordinate in range 0.0 to 1.0.
ty
   Texture Y-coordinate in range 0.0 to 1.0.
Więc zrobiłem tak:
quad.v[0].tx = 0.0f; quad.v[0].ty = 0.0f;
quad.v[1].tx = 1.0f; quad.v[1].ty = 0.0f;
quad.v[2].tx = 1.0f; quad.v[2].ty = 1.0f;
quad.v[3].tx = 0.0f; quad.v[3].ty = 1.0f;
Tylko to wyświetla mi po prostu texturę co wygląda tak:
http://wstaw.org/h/584895245bd/
A ja chciał bym, aby była ona rozciągnięta na obiekcie.
Próbowałem wykraczać poza 1.0, ale wtedy tworzyły się 'artefakty' w postaci kilku trójkątów.

w main.cpp tworze go tak:
myGuiObject *myOb;
myOb = new myGuiObject(2, hgeRect(20, 20, 300, 300), false, true, true, gui, hge, font, "Tytul okienka");
gui->AddCtrl(myOb);

myguiob.h -> http://wklej.org/hash/77fe456986c/
myguiob.cpp -> http://wklej.org/hash/2af2f6c3d28/

I 2 sprawa, nie wiem czemu obiekt nie reaguje na MouseLButton.

Proszę o pomoc.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych