Autor Wątek: Informacje i aktualności  (Przeczytany 15147 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Kwiecień 15, 2012, 14:39:27
Nexor: odezwij się na PW i daj znać co konkretnie chciałbyś zrobić :)

Co do mównicy to jeszcze zobaczymy, jak się układ serwisu rozwinie.

BTW: dzisiaj szykuje się większa zmiana w serwisie :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Kwiecień 15, 2012, 17:03:12
Większa zmiana zakończona. Strona główna została znacznie przebugowana! :)

Offline Paweł

  • Użytkownik

# Kwiecień 15, 2012, 17:10:40
Cytuj
znacznie przebugowana
Potwierdzam, nie da sie zalogować do Q&A.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Kwiecień 15, 2012, 17:12:21
Jak są problemy z zalogowaniem gdziekolwiek to standardowo: wyczyścić ciastka, zrestartować przeglądarkę i bez problemu się uda.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Kwiecień 15, 2012, 17:20:49
Fajne! Od razu widać co nowego. Good job!

Offline Liosan

  • Redaktor

# Kwiecień 15, 2012, 17:28:03
Good job +1! Bardzo mi się podoba nowa strona główna.

Liosan

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Kwiecień 15, 2012, 17:40:04
Fajne, ale chyba się trochę rozjeżdża: http://imgur.com/yEyDp (Chrome, 1680x1050)

EDIT: O, już jest OK :)

Może dodajcie jeszcze wyświetlanie punktów na liście projektów, a także IMHO zakładka Media powinna wyglądać tak jak Projekty - screeny i wideo jeden pod drugim, tej samej wielkości, opis i autor od razu widoczne ;)

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2012, 17:47:27 wysłana przez Adam27 »

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Kwiecień 15, 2012, 21:51:28
Brakuje mi dawnego "screen miesiąca" i projekt. Jakoś tak... średnio mi pasuje nowy design, zbyt dużo wszystkiego :(

Offline jmgm

  • Użytkownik

# Kwiecień 16, 2012, 00:08:04
O, jest coraz lepiej (bo z bólem serca muszę przyznać, że na początku nowy dizajn średnio do mnie przemawiał).
A gdyby tak strona rozciągała się, wykorzystując wolną przestrzeń na większych monitorach? To tylko ofc. luźna propozycja.

cybek: Rolę screena i projektu miesiąca pełni teraz chyba "Warsztat poleca", czyż nie? Choć sam mam wrażenie, że zawartość zmienia się tam dość rzadko.

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Kwiecień 16, 2012, 00:27:16
To rozmycie na dole fajnie wygląda, ale linki w tamtym miejscu też mogłyby działać... :D Np w ostatnio dodanych ~10 ostatnich linków widać, ale są nieaktywne.

Poza tym kiedy można liczyć na poprawienie artykułów/linków do nich? Do większości niestety nie można się dostać, a przydałby mi się np ten: http://warsztat.gd/wiki/OpenGL+i+SDL+idealna+współpraca

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Kwiecień 16, 2012, 04:01:59
Linki są dobre, tylko nie zaznaczyły się jako aktywne. :)
http://warsztat.gd/files/articles/OpenGL_i_SDL_idealna_wspolpraca/OpenGL%20i%20SDL%20.pdf

Natomiast ogólnie temat wiki i artykułów jest ważny a trochę zaniedbany, mam nadzieję że uda się w następnym tygodniu go ruszyć.

A co do rozmycia i linków: na Firefoksie i Chrome działa to OK.

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Kwiecień 19, 2012, 23:05:53
Rozmycie linków - mój błąd, działa na wszystkim poza Operą, nie pomyślałem/zapomniałem sprawdzić, czy błąd występuje na innych przeglądarkach :)

Offline Warsztat

  • Użytkownik
    • Warsztat.GD

# Kwiecień 21, 2012, 14:18:18
http://warsztat.gd/media Zmieniliśmy wygląd zakładki "Media". Teraz od razu widać z jakiego projektu pochodzi screen oraz ile ma punktów i komentarzy. A przy okazji: odkryliśmy, że na Warsztacie reklamują się dwa bardzo ciekawe projekty.

Offline flexi

  • Użytkownik

# Kwiecień 21, 2012, 14:26:33
Wolalbym jak by byl wyglad Media tak jak kiedys screens :)

Offline MaxGarden

  • Użytkownik
    • Profil na warsztacie

  • +1
# Kwiecień 21, 2012, 15:02:37
Fajnie by było, jakby w mediach po zjechaniu na dół automatycznie dodawały się nowe. Tak, żeby nie trzeba by było stron zmieniać.