Autor Wątek: [done] Starcie wehikułów  (Przeczytany 777 razy)

Offline neino

  • Użytkownik

# Listopad 18, 2010, 22:29:13
Hej,

ukończyłem ostatnio projekt, nad którym pracowałem po godzinach przez 2.5 miesiąca.  Jest to trójwymiarowa gra, w której przeciwnicy mają za zadanie zestrzelić się na arenie 3D:)

Do ściągnięcia tutaj:

http://www.kamilhawdziejuk.pl/gra-sciagnij/

pozdrawiam,
Kamil
:)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Charibo

  • Redaktor

# Listopad 18, 2010, 22:37:01
Dodaj oświetlenie, koniecznie i od razu. Jego brak strasznie rzuca się w oczy na screenie który jest na stronie. :)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Listopad 18, 2010, 23:05:01
Jaaakooośćteeekstuuuur T_T Albo tiluj, albo daj high-res, albo wyłącz, bo kontrast między ostrymi teksturami pojazdów a niejasnymi plamami kolorów na ziemi robi fatalne pierwsze wrażenie.

+1 za poprawną ortografię w tytule. :)

Odpiszę niedługo na temat samego gameplayu.


edit-> pierwsza sugestia: Sterowanie.



Lewa ręka na W/S/A/D, prawa na strzałkach, trzecia na... Przyznaj się, nie uważałeś na biologii na lekcjach o ilości kończyn chwytnych u ssaków naczelnych, co? :)

Po paru minutach grania błąd:



Niestety nie nacieszyłem się. Dużym problemem było ponadto, że gra chodzi bardzo, bardzo szybko - jedno wciśnięcie przycisku myszy wyrzuca u mnie kilkaset pocisków na raz, a samochód też jeździ z niebotyczną prędkością.
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2010, 23:12:11 wysłana przez Kos »

Offline neino

  • Użytkownik

# Listopad 19, 2010, 09:20:06
No tak...w grze jest jeszcze dużo do zrobienia (zbieram chętnych do jej rozwoju)! Dzięki za uwagi. Z tą szybkością działania, to faktycznie ... inaczej to wygląda po prostu u mnie na laptopie (poprawnie), a inaczej na na szybszych komputerach :p W XNA da się to przestawić.