Autor Wątek: Snake  (Przeczytany 1246 razy)

Offline Ajo

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2010, 21:50:13
Cześć wszystkim!
Cieszę się, że wyraziliście chęć aby zajrzeć do tego tematu,
Napisałem mój pierwszy "większy" projekt w C++, którym jest snake.
Oczywiście snaki są oklepane ale mam nadzieje, że ktokolwiek, ściągnie i przetestuje,
mój projekt, oraz wyrazi opinie... Dobra do rzeczy...

Specjalizacja programu:
-jest to gra w consoli,
-nie można przechodzić przez ściany, (zrobienie tej opcji nie byłoby
 problemem ale twierdzę, że bez tego jest trudniej)
-co jeden punkcik zwiększa się szybkość węża
-przycisk 'P' odpowiada za pause,
-przycisk ESC odpowiada za wyjście z gry.

Przykładowy screen :P



a tutaj download do ściągnięcia tej gry: http://www.sendspace.com/file/nlga31

Już poprawione...

Zapraszam do dzielenia się opinią, ponieważ każda opinia nawet ta zła
może zadziałać na mnie budująco ;)

Zamierzam jeszcze dodać opcję, że jeżeli przyciśniemy klawisz dwukrotnie to wąż przyśpiesza...
oraz, że gdy zje coś to żołądek mu się w tym miejscu powiększa ... ;) w sensie jak wąż jest x to jak zjadł będzie X. ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2010, 22:49:37 wysłana przez Ajo »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 05, 2010, 21:59:57
Skompiluj w release.

Edit: wciąż mi wyskakuje "brak MSVCP100D.dll". Albo czegoś nie wiem albo znowu dałeś debug.
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2010, 22:30:43 wysłana przez Xirdus »

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2010, 22:54:07
Xirdus : Raczej wątpie - ja jak ustawiam na release bez dania MT zamiast MTD też dostaje takie błędy.

Offline Ajo

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2010, 22:56:17
Hmm ciekawe, właśnie czytałem na MSDN o tym i pisali że trzeba zmienić RUNTIME libraries ... na MT lub MTD...
i tak też zrobiłem ... no nie wiem... Koledze wysłałem i chodzi ale może dlatego, że ma visual studio...

A zassaliście ten teraz nowy upload?

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 05, 2010, 23:04:58
ja jak ustawiam na release bez dania MT zamiast MTD też dostaje takie błędy.
Release'a z definicji nie ustawia się na /MTd ;)

W każdym razie teraz działa. A plik .pdb jest niepotrzebny; nie wrzucaj go, bo tylko miejsce zajmuje a i tak nikomu się nie przyda (bo nie mają kodu; a jak mają, to mogą sami skompilować i też ten plik dostaną).

Offline Ajo

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2010, 23:08:53
No dobra ;) Dzięki wrzuciłem go bo już nie wiedziałem co jest nie tak...
I co myślisz? Wiem, że program nie powala, ale od czegoś trzeba zacząć.
Kiedyś w Object Pascal w IDE Delphi napisałem Boulder Dash'a ale to było kilka lat temu.
Pascal nie jest już uniwersalny więc się przerzuciłem na C+++ ;p

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 05, 2010, 23:19:19
Moja całkowicie subiektywna recenzja:
0. Pole gry jest dużo za duże wszerz.
1. Wąż porusza się zbyt wolno.
2. Wąż na początku jest za długi.
3. Intro powinno dać się przewinąć.
4. Koniecznie dorób restart.