Autor Wątek: Gamedesign.com.pl - Start!  (Przeczytany 14419 razy)

Offline pawelek

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 16:00:01
@up
chyba nie załapałeś.
@Neil miał w zamyśle wyciągnąć ludzi z forów typu opowiadanie.pl oraz max3d.pl i zaciągnąć do... no do forum o tworzeniu gier. Przypuśćmy, że do "nas" to poziom u"nas" by wzrósł. Choć dla mnie ta implikacja nie jest pewna. Tam nie ma tylko geniuszy, tak jak i "tu".

Pozdr.
P.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ANtY

  • With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Październik 19, 2010, 16:02:58
A jak by się ich wyciągnęło nawet nie wiecie jaka fajna scena by powstała, wzrósł by poziom gier na warsztacie ach cudownie by było
Sam mówiłeś, że oni nie są zainteresowani robieniem gier tylko pracą na stanowisku grafika 3d, więc poziom gier nijak by nie wzrósł.
Po drugie, przecież gamedesign to forum dla designerów, a nie grafików 3d, czy też 2d. Założ dla nich gamearts.com.pl to wtedy może jacyś wbiją, bo tam dla nich miejsca raczej nie ma (żadnego działu poświęconego grafice, czy muzyce) ;)

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 16:08:22
jak przyjdzie co do czego, to i tak gry padają na etapie produkcji i assetów, a nie na etapie writingu ;] (oczywiście mam na myśli indie)

Offline Neil

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 16:09:29
At: Krzysiek K

Ilu grafików 3d z wami współpracuje a ilu jest dobrych grafików na 3dmax>?

Ilu grafików 2D, koncept artystów tutaj siedzi (takich z prawdziwego zdarzenia nie jak ja XD) - a ilu jest na digarcie

Nadal nie widzisz związku z jakością produkcji a ilością dobrych ludzi którzy by mogli przy nich pracować >?

Ogólnie zespoły twórców gier z warsztatu maja duże problemy z pozyskaniem ludzi od designu.
Kiedyś nawet widziałem post " jesteśmy twórcami gry związanymi z warsztatem... szukamy grafika..."
i odpowiedź do niej: "To post z cyklu narysujcie mi grę" - tak się uśmiałem. Znacie to :) ha ha

Tak związanie Warsztatu z Designem wpłynęło by na lepszy kontakt z designerami, rysownikami, animatorami, grafikami 3/2D.
Co ułatwiło by poszukiwanie takich ludzie, co wpłynęło by na poprawę jakości produkcji - ale ty tego nie widzisz współczuję Ci. (Ach kolejny  "moderator")

at: Anty
Są zainteresowani robieniem swojej części gry, ale gdy by było miejsce które by łączyło ludzi, to taki grafik 3D mógł by pomyśleć o jaka fajna produkcja ma kilka modeli podrzucę im albo coś zrobię ale to tylko w tym momencie gdy komunikacja ze społecznościami jest w porządku a na tym forum nie jest.

Jego forum się rozwija istnieje kilka dni :) nie wymagajmy cudów i wszystkiego innego od razu/.. w dobie tej nagonki

Pozdro
Neil
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2010, 16:14:44 wysłana przez Neil »

Offline Neil

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 16:13:59
Sory  za kolejny post ale to wymaga oddzielenia.

I o tym kurcze cały czas mówię, daję radę co powinno być zrobione a tu wszyscy od razu się czepiają, nawet moderator...

ach

At: pawełk
no on podziela moje zdanie choć częściowo ale w tej najważniejszej częsci


Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 19, 2010, 16:26:05
@up: Może źle Cię zrozumiałem - myślałem, że chcesz wyciągać ludzi z Warsztatu na forum gamedesign.com.pl (czyli pogłebiać separację w branży).

Jeżeli chcesz przyciagać ludzi z innych dziedzin do Warsztatu (czy jakiegokolwiek innego miejsca integracji), to jestem jak najbardziej ZA.

Cytuj
I o tym kurcze cały czas mówię, daję radę co powinno być zrobione a tu wszyscy od razu się czepiają, nawet moderator...
Nie przesadzaj - to, że ktoś Ci coś powie nie znaczy od razu, że skreśla cały pomysł (aczkolwiek w tym przypadku po prostu źle Cię zrozumiałem).

To już od dawna wiadomo, że Warsztat jest społecznością głównie programistów i że wiele w takim składzie się nie zrobi. Jeżeli masz jakikolwiek pomysł na przyciagnięcie ludzi z innych dziedzin, to jestem otwarty na sugestie (podobnie jak i pewnie większość moderacji).

Offline Rokuzo

  • Użytkownik
    • Masz na sprzedaż klucze do cs go?

# Październik 19, 2010, 16:52:21
Zresztą ... jak masz zamiar zaprojektować grę nie konsultując się z programistami, grafikami, muzykami itp. ?

Forum gamedesign.pl jak dla mnie nie ma sensu.

Gamedev.pl jest głównie o programowaniu ale nie oznacza to, że tylko i wyłącznie  ;) Jak już prędzej wspomniał ktoś, koleś robi digitala sceny to oznacza to, że programista czy np. dzwiękowiec nie może tej pracy/wizji ocenić ? (pamiętajmy, że programista chociaż w to trudno uwierzyć też człowiek  ;)) i ma często jakieś poczucie estetyki i własne zdanie  8)

A i jeszcze jedno ... zdarzają się też hybrydy. Często są programiści, którzy również tworzą grafikę 3D itp. ;D

Cytuj
Gracz przechodzi plansze gdy określony czas minie, a jego bohater ma jeszcze żyje.
Fragment posta Jackeda z "designu" Ball-Scheck. Wygląda jak po użyciu google translate z chińskiego na polski -_-

Powodzenia jeszcze raz :P
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2010, 17:16:38 wysłana przez Rokuzo »

Offline Neil

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 16:59:50
OFF TOP
Wie ktoś może jak usunąć swoją wiadomość :) - dostałem prośbę o zmodyfikowanie dwóch ostatnich wiadomości pod rząd w jedną... ale kurde nie wiem jak to zrobić :)

W sprawie tematu
-Tak ma kilka pomysłów, mam je przedstawić, zreferować - tylko po co to są oczywiste oczywistości - Jeżeli to ma być portal o Tworzeniu gier trzeba przyciągnąć ludzi którzy tworzą gry lub ich elementy najprostszym sposobem jest pisanie postów na forach z prośbą o zajrzenie i o zostawienie po sobie śladu, kolejną opcją jest PW do użytkowników, kolejną reklamy w google :)

Po za tym należy zacząć od zmiany szkieletu strony (huk z nazwą bo z tego co widzę to większość postów jest o tym)

Zmienić skin szablonu forum na świeższy

Wprowadzić reklamy ad sens - na to by mieć kasę na promocję forum/portalu

W prowadzenie części merytorycznej forum w sensie Tutki, artykuły, ciekawostki techniczne, naukowe informatyczne growe etc... (zaimplementować coś takiego jak PIGames)

oj sporo by tego pisać ale to wszytko wydaje mi się oczywiste

Zacząć się promować i promować produkcje warsztatowe w necie

sory za chaos w mojej wypowiedzi ale gotuje obiad, sprzątam - bawię się dziś w kurę domową :P

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 17:28:34
Dobry człowieku (nie łudźcie się, że to do was - to do Neila :P). Świetnie, że chcesz skopać tyłki tym z gejdew.pl. Przydałoby się uświadomić, że nieotwieranie się jest zajeistym sposobem na zamknięcie się (zdanie niezrozumiałe? przeczytać jeszcze raz). I jestem za tym, żeby na forum powstał dział o Game Makerach wszelkiej maści, i za tym żeby w końcu przestano uważać takie gry za murzyny niższej kategorii. Ale gdzie tam wy hardkorowcy mnie usłuchacie, przecież wy jesteście masta hasta h4x0rzy.

I niestety Neil, ale te teksty z tutoriali to o kant pupeczki rozbić. Weź przeczytaj chociażby http://andrzejkoloska.wordpress.com/2010/10/14/jak-dobrze-zaczac-amatorski-projekt/ - tak właśnie powinny wyglądać twoje artykuły jeśli chcesz ruszyć środowisko. Konkretne, bez lania wody i pisane przez ludzi z doświadczeniem.

Offline pawelek

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 17:41:53
@up Przeczytaj ten wątek jeszcze raz, pomyśl, edytuj swój post... masz czas nie spiesz się.


murzynów, nie murzyny

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 17:50:33
Zabiłeś mnie mocą swoich argumentów. Będziesz miał mnie na sumieniu do końca życia.

Jaśniej i dla twojej wiadomości - czytam go od jego powstania.

Murzyny. Mudżyny. Nie ma to jak leczyć kompleksy czepianiem się czegoś tak mało znaczącego. You miss the whole thing.

Offline pawelek

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 17:59:15
@up Skoro to dla Ciebie tak mało znaczące, to trzeba było z czarnucha pojechać. Prościej łatwiej i nie jest takie trudne gramatycznie.

@up Jakbyś czytał od początku wiedziałbyś, że Neil nie ma nic wspólnego (poza sympatią) z omawianym tutaj forum.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Paweł

P.S. Oczywiście przepraszam za OT

@down Pomimo, że zeszło na psy:

[cytuj]
  [...] tak właśnie powinny wyglądać twoje artykuły [...]
[/cytuj]
Pomijając oczywiście literkę t w odpowiednim miejscu - to nie są artykuły Neila.
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2010, 20:48:44 wysłana przez pawelek »

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 19:24:29
@up Jakbyś czytał od początku wiedziałbyś, że Neil nie ma nic wspólnego (poza sympatią) z omawianym tutaj forum.

Aha. Jesteś na tyle rozgadany, że zapomniałeś napisać jaki to ma związek z tym co ja napisałem.
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2010, 19:44:11 wysłana przez mechaniczne_schody »

Offline dikamilo

  • Użytkownik
    • blog

# Październik 19, 2010, 20:52:04
Cytuj
Ilu grafików 3d z wami współpracuje a ilu jest dobrych grafików na 3dmax>?

Ilu grafików 2D, koncept artystów tutaj siedzi (takich z prawdziwego zdarzenia nie jak ja XD) - a ilu jest na digarcie
Może się nie znam, ale moim zdaniem graficy 2D/3D wolą siedzieć na forum o grafice 2D/3D takich jak max3d.pl, conceptart.org czy innych związanych typowo z grafiką ogólnie niż na forum przeznaczonego wyłącznie do game design.

Na razie gamedesign.com.pl kuleje, na stronie głównej jest news który ma więcej tagów niż treści, wymuszanie rejestracji na starcie forum jest bez sensu, na pewno nie przyciągnie użytkowników, tym bardziej że w dziale tutoriale macie teksty napisane na kolanie które tak naprawdę nie są tutorialami, tylko jakimś zlepkiem informacji wyciągniętych z google.

I chyba powinniście przenieść się na jakiś inny płatny hosting bo na razie dostaje więcej błędów o przeciążeniu serwera niż otwartych tematów.
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2010, 20:57:27 wysłana przez dikamilo »

Offline Neil

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 20:59:24
Cytuj
Może się nie znam, ale moim zdaniem graficy 2D/3D wolą siedzieć na forum o grafice 2D/3D takich jak max3d.pl, conceptart.org czy innych związanych typowo z grafiką ogólnie niż na forum przeznaczonego wyłącznie do game design.

Dlatego trzeba ściągnąć ich tutaj lub na gamedesign (ta druga opcja ma według mnie większe sznasę, czemu pisałem wyżej) szczególnie tych którzy wiążą swoją przyszłość z tworzeniem gier i robią sobie jakieś modele, jakieś animacje, jakiś grafiki koncepty, scenariusze, muzykę etc...

pozdrawiam
Neil