Autor Wątek: biColor Compo - 15:00 15.10.2010  (Przeczytany 18491 razy)

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Październik 17, 2010, 22:43:19
Krzysiek, weź za rok udział we WSoC'u, przez wakacje pewnie skodziłbyś lepszą wersję modern warfare'a : )
pzdr
-a

Edit:
Dzięki za to compo, właśnie ze względu na tą pracę - wciągnęło mnie, muszę przejść całą! :D
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2010, 22:46:58 wysłana przez Anonim »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 17, 2010, 22:44:34
@mechaniczne_schody: Jakoś tak nie miałem pomysłów na bajery, a kolory to nie to Compo. Ale cieszę się że ci się podoba  :D

Ode mnie recenzje będą jutro, teraz nie mam natchnienia  ;)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Październik 17, 2010, 22:53:24
Moje komentarze:

Adam27 - fajny pomysł, ale ciężko się gra. Kulka zbyt sprężyście odbija się od ścian. Nie ma save'a (a przydałby się jak pół godziny poświęca się na jedną literkę)

Krzysiek K. - łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał. Ale utknąłem na momencie po tych robocikach strzelających kulkami.

Mazzir - to jest jakaś prowokacja

mechaniczne_schody - jak wcisnę strzałkę na chwilkę (żeby przeszło o jedno pole), przechodzi mi o dwa. Walka nieintuicyjna. Ogólnie nieukończona.

MichalBe - fajna gierka, z tym, że ja jestem "za" ;) Ciekawy pomysł z tymi tekstami. Ale po pewnym czasie gra się kiepsko, bo jedna bomba zlatuje przez dwa przeloty samolotu. Później to już w ogóle masakra.

Xirdus - jako jedyny użyłeś innego koloru niż biały :) Przyjemnie się strzela do Neqiu.

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Październik 18, 2010, 00:05:22
Xirdus - jako jedyny użyłeś innego koloru niż biały :) Przyjemnie się strzela do Neqiu.
Grunt to obiektywnosc ;)

Offline Super Mario

  • Użytkownik

# Październik 18, 2010, 08:16:19
Krzysiek K. - łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał. Ale utknąłem na momencie po tych robocikach strzelających kulkami.

Wystarczy umiejetnie przebiec za brame "BANNED" i stamtad ostrzeliwac cala reszte.

Przeszedlem ;)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 18, 2010, 10:04:48
Komentarze ode mnie:

Adam27: trudna gra, ale jak się poćwiczy to później idzie łatwiej. Faktycznie przydałyby się save'y.

Krzysiek K.: efekt graficzny jest bardzo ładny, z wrogami walczy się fajnie, tylko szkoda że jak się przegra to się gra wyłącza.

Mazzir: ciekawa i porywająca fabuła, ale zawiesza się po wybraniu nie-liczby.

mechaniczne_schody: ciekawa, ale można przejść kilka korytarzy i dalej albo wejście do następnego jest zablokowane albo można wyjść poza planszę, a najczęściej i to i to.

MichalBe: na początku ćwiczy refleks, potem szczęście, a na końcu w ogóle nie widać samolotów. Ale można się pośmiać z tekstów.

Xirdus: pierwsze wrażenie jest fajne, i chociaż to tak naprawdę tylko klikanie i liczenie że się trafi, to można się wciągnąć.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Październik 18, 2010, 16:30:08
W końcu mi się udało przejść grę Krzyśka. Wcześniej nie wiedziałem po prostu, gdzie ostatni klucz.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 18, 2010, 19:48:18
Komentarze z mojej strony:

Adam27: Dobre wykonanie, ale zbyt trudna plansza, żeby czerpać z gry przyjemność.

Mazzir: No comment.

mechaniczne_schody: Idea fajna i w całkiem fajnym stylu. Przeszkadza trochę dziwna bezwładność się klawiszy i brak możliwości pokonania niektórych bugów (tych w Twoim kodzie, co nie trafiają korytarzem w drzwi pomieszczenia - dwa z dwóch uruchomień dość szybko skończyły się brakiem możliwości przejścia dalej).

MichalBe: Ciekawe, acz trochę monotonne i dość łatwo trafić.

Xirdus: Zdecydowany brak auto-fire. :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Październik 18, 2010, 20:10:09
Przeszedłem grę Krzyśka, aczkolwiek na "czitach" :)


Offline Avaj

  • Użytkownik

# Październik 18, 2010, 20:17:22
co takiego Mazzir napisał? ;D

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 18, 2010, 20:18:33
Dab: Coś się skopało, czy sobie shaderek stworzyłeś? :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Październik 18, 2010, 20:25:02
Nie, wszystko jest OK -- ale gra mnie wciągnęła a nie chciałem dostać przy niej oczopląsu :)
"Stworzyłem shaderek" to mocne słowa, dałem po prostu return t.xxxx+l :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 18, 2010, 20:31:15
Nie, wszystko jest OK -- ale gra mnie wciągnęła a nie chciałem dostać przy niej oczopląsu :)
"Stworzyłem shaderek" to mocne słowa, dałem po prostu return t.xxxx+l :)
No tak to wyglądało. Przyszłe wersje* już będę robił w grayscale, bo -1.5 bias do tekstury kratownicy na dithering mocno po oczach bije (zresztą tam jest jeszcze nieco workaroundów na brak łatwej możliwości mipmappowania). :)


*) O ile jest sens takowe robić - mam jeszcze parę pomysłów na lokacje w razie czego.

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Październik 18, 2010, 20:38:15
co takiego Mazzir napisał? ;D
Epicką grę o organizatorze. Gdyby nie ostatnie słowa wypisane w konsoli (te przed "www.pigames.pl") to miałby u mnie pierwsze miejsce. Ale co ja - ściągnij paczkę i zagraj :P

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Październik 18, 2010, 20:49:17
co takiego Mazzir napisał? ;D
Epicką grę o organizatorze. Gdyby nie ostatnie słowa wypisane w konsoli (te przed "www.pigames.pl") to miałby u mnie pierwsze miejsce. Ale co ja - ściągnij paczkę i zagraj :P

W zasadzie podlega to pod punkt regulaminu o treściach obraźliwych :D
Ale niech już będzie, skoro i tak do pierwszej trójki się nie łapie :P