Autor Wątek: biColor Compo - 15:00 15.10.2010  (Przeczytany 17433 razy)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 20, 2010, 17:14:49
@pi1er: Ja wysłałem swój głos wczoraj, nie doszedł?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Październik 20, 2010, 17:21:28
@pi1er: Ja wysłałem swój głos wczoraj, nie doszedł?
Faktycznie, jest na skrzynce :)

No to został Mazzir i jego głosy, są dwie opcje:
a) czekamy na jego głosy do niedzieli
b) dyskwalifikujemy za prace o treściach obraźliwych.

Offline ANtY

  • With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Październik 20, 2010, 17:24:18
@pi1er: Ja wysłałem swój głos wczoraj, nie doszedł?
Faktycznie, jest na skrzynce :)

No to został Mazzir i jego głosy, są dwie opcje:
a) czekamy na jego głosy do niedzieli
b) dyskwalifikujemy za prace o treściach obraźliwych.
Olej go i przedstaw już wyniki :)

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Październik 20, 2010, 17:25:29
pewnie jest zajęty swoim jesiennym compo:)

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Październik 20, 2010, 17:48:29
pewnie jest zajęty swoim jesiennym compo:)
Pewnie tak, podobno chce wydać sequel gry przekazanej na Nasze compo :P

Głosy mają się tak:

Cytuj
1. Krzysiek K. (FallenWorld) - 3 + 3 + 3 + 3 = 12
2. Adam27 (PhysDevGame) - 3 + 1 + 2 + 1 = 7
3. mechaniczne_schody - 2 + 2 = 4
3. MichalBe (Bitwa o Warsztat) - 2 + 2 = 4

4. Xirdus (Spam) - 1 + 1, = 2
Ostatnie. Mazzir - 1 = 1

Jak zapewne widzicie Panowie musieli się podzielić trzecim miejscem :D

Gratuluje uczestnikom, niech chwała dwóch kolorów będzie z Wami! Ahoj!

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że krótko przed świętami pojawi się druga edycja biColor Compo.

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Październik 20, 2010, 18:12:37
przez to ze dales dokladnie sume wszystkich głosów mozna z duzym prawdopodobienstwem wyliczyć sobie kto jak głosował:)

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Październik 20, 2010, 18:50:12
przez to ze dales dokladnie sume wszystkich głosów mozna z duzym prawdopodobienstwem wyliczyć sobie kto jak głosował:)
Może napisz do tego jakiś program? W sumie to ciekawe zadanie algorytmiczne :)

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Październik 20, 2010, 18:53:11
zainspirowałem sie tym ze na 1szy rzut oka widać ze skoro Krzysiek zgarnął 4x 3 to 3ke od Krzyśka musiał dostać Adam. Dalej wiem jak ja głosowałem, wiec kolejne liczby do wykreślenia itp. itd. :)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 20, 2010, 20:13:09
Cytat: pi1er
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że krótko przed świętami pojawi się druga edycja biColor Compo

Następnym razem zrób triColor ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 21, 2010, 00:59:38
przez to ze dales dokladnie sume wszystkich głosów mozna z duzym prawdopodobienstwem wyliczyć sobie kto jak głosował:)
No ja już sobie z dużym prawdopodobieństwem wyliczyłem. ;) Dzięki! ;D

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Październik 21, 2010, 02:07:43
Wyliczyć, pf. Lepiej zapytać Prologa :).

Offline Mazzir

  • Użytkownik

# Październik 21, 2010, 21:48:12
Gdzie tam żadnych obraźliwych treści nie było ;D Takie jaja sobie robiłem nawet czasu nie miałem z nudów i z zemsty za te recenzje takie coś zrobiłem ;) Sorki jak obraziłem Cię tym.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 21, 2010, 22:25:54
No to teraz w gestii organizatora jest skontaktowanie się z Regiem, co by compo do bazy dodane było. :)

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Październik 21, 2010, 22:29:24
Gdzie tam żadnych obraźliwych treści nie było ;D Takie jaja sobie robiłem nawet czasu nie miałem z nudów i z zemsty za te recenzje takie coś zrobiłem ;) Sorki jak obraziłem Cię tym.

Nie obraziłeś, ale wszyscy czekali na głosy :P

No to teraz w gestii organizatora jest skontaktowanie się z Regiem, co by compo do bazy dodane było. :)

Zgłosiłem w dniu opublikowania wyników - mam nadzieję, że Reg w wolnej chwili doda wyniki do bazy :)

Offline tanatos

  • Użytkownik

# Listopad 08, 2010, 03:12:32
Przedstawiam wszystkim moją spóźnioną grę Tennis for Two - Warsztat Edition.

Pisałem ją podczas compo jednak zabrakło mi dosłownie 1-2h na dopracowanie fizyki. Później byłem zapracowany i dopiero dzisiaj udało mi się to dokończyć, tak więc wrzucam.

To było pierwsze compo, w którym brałem udział, nie miałem przygotowanego żadnego frameworka jednak jestem zadowolony, że udało się coś w ogóle zrobić w tak krótkim czasie ;) Używałem VS2010+SDL.

W grze występują oczywiście tylko 2 kolory, a gracze mogą wybierać wśród avatarów najaktywniejszych członków forum gamedev.pl :)

Wzorowałem się na jednej z pierwszych "gier komputerowych" - Tennis For Two - wyświetlanej w 1958 na oscyloskopie. Gra miała swoje własne kontrolery i była też właściwie pierwszą konsolą do gier :) Tak to wyglądało: http://www.youtube.com/watch?v=s2E9iSQfGdg

W grę można grać z komputerem, lub z człowiekiem (tryb "gorące krzesła" :D). AI jest dość ubogie, dlatego polecam grać z samym sobą. Klawiszologia pozwala na dość wygodne sterowanie dwoma graczami jednocześnie. Gramy 3 sety, każdy do 11 punktów :D

Tennis for Two - Warsztat Edition:
Screeny: 1 2 3 4
Download: http://tanatos.pl/files/TFT-WE.zip
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2010, 03:17:59 wysłana przez tanatos »