Autor Wątek: biColor Compo - 15:00 15.10.2010  (Przeczytany 17347 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 18, 2010, 21:14:29
Ale niech już będzie, skoro i tak do pierwszej trójki się nie łapie :P
A to już wiesz, co się łapie i jeszcze nie ogłaszasz? ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ANtY

  • With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Październik 18, 2010, 21:15:55
Przykro mi mazzir, że się nie dostałeś do redakcji pigames.pl ;)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Październik 18, 2010, 21:16:22
@Dab - dając skrina zabiłeś całą mityczność tej gry :). You killed the mystery that made life mean something! <-- bonus points jak ktoś mi powie skąd to :-)


*) O ile jest sens takowe robić

Napisałeś "to be continued", nie masz wyjścia :)
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2010, 22:05:22 wysłana przez Kos »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Październik 18, 2010, 21:17:40
No tak to wyglądało. Przyszłe wersje* już będę robił w grayscale, bo -1.5 bias do tekstury kratownicy na dithering mocno po oczach bije (zresztą tam jest jeszcze nieco workaroundów na brak łatwej możliwości mipmappowania). :)

A czemu nie zrobiłeś zwykłego renderingu a dithering w osobnym PP? Wyglądałoby po ludzku :)

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Październik 18, 2010, 21:25:29
Ale niech już będzie, skoro i tak do pierwszej trójki się nie łapie :P
A to już wiesz, co się łapie i jeszcze nie ogłaszasz? ;)

To było raczej na zasadzie spekulacji, nie oszukujmy się, że praca Mazzira nie jest wysokich lotów.

Mam głosy od:
- Krzysiek K.
- MichalBe
- Xirdus

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 18, 2010, 21:47:44
A czemu nie zrobiłeś zwykłego renderingu a dithering w osobnym PP? Wyglądałoby po ludzku :)
To było pierwsze co zrobiłem (i nie wymagało to żadnego postprocessu - wystarczył odpowiedni shader). Jednak nie wyglądało to wystarczająco mrocznie i przypomniałem sobie o tym: http://www.pouet.net/prod.php?which=16393 :)

Offline bedziner

  • Użytkownik

# Październik 18, 2010, 23:37:40
Po uruchomieniu gry Krzyska:
http://www12.speedyshare.com/files/24762219/download/kk.PNG
Czy napewno tak to ma wygladac? Ciezko sie polapac o co chodzi...

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 18, 2010, 23:39:02
Po uruchomieniu gry Krzyska:
http://www12.speedyshare.com/files/24762219/download/kk.PNG
Czy napewno tak to ma wygladac? Ciezko sie polapac o co chodzi...
No tak nie do końca powiedzmy. :) Jaką masz kartę graficzną?

Offline bedziner

  • Użytkownik

# Październik 18, 2010, 23:40:17
Geforce FX 5200

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Październik 18, 2010, 23:41:35
No tak nie do końca powiedzmy. :) Jaką masz kartę graficzną?

Ale się uśmieję, jak powie, że Intel GMA ;)

[edyta -> ups, spóźniłem się xd]

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Październik 19, 2010, 13:17:17
ale przynajmniej jest mrocznie ;]

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Październik 20, 2010, 02:07:23
Mam głosy od:
- Krzysiek K.
- MichalBe
- Xirdus

No panowie, ile moze trwac pogranie w 5 gier i ocenienie ich?

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Październik 20, 2010, 11:13:18
Mam głosy od:
- Krzysiek K.
- MichalBe
- Xirdus

No panowie, ile moze trwac pogranie w 5 gier i ocenienie ich?
+ mam już głos od mechaniczne_schody.

No dalej Panowie :D

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Październik 20, 2010, 12:53:24
zwykle w compo niewysłanie głosów w terminie kończy się dyskwalifikacją

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Październik 20, 2010, 13:26:41
ale termin jest do niedzieli:)