Autor Wątek: grafik 3d chetnie zrobie za darmo dla kazdego model.  (Przeczytany 2493 razy)

Offline malyboa

  • Użytkownik

# Październik 05, 2010, 23:24:26
witam
jestem grafikiem 3d ... bawie sie w 3ds maxie
chetnie zrobie dla kazdego potrzebującego model 3d za darmo poprostu tak zeby miec co robic. najmiilej widziane ofery konkretnych ludzi zdecydowanych na model jaki potrzebuja .. i niezabardzo mam czas na zabawe w textury ale zoabczymy bo pracuje codzien do 19 wiec wieczorem mam dopiero czas.
pozdrówka!

to moje takie swiezutkie intro dla gameonly.pl : http://www.youtube.com/watch?v=FSQbVG2kH-I

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MrGame

  • Użytkownik

# Październik 07, 2010, 12:10:41
Witam,

Umiesz modelować formy organiczne (postacie do gier)?
Mam kilka ciekawych szkiców do mojej gry FPS.

Pzdr
Mr Game

Offline malyboa

  • Użytkownik

# Październik 23, 2010, 00:22:02
z postaciami słabo , raczej martwa natura... choc mozna spróbowac, mo,zesz przesłać szkice na malyboa@gmail.com   zobaczymy co z tego wyjdzie :P

sory za czas reakcji ale jakos tak .. wyszlo ;p

Offline fir

  • Użytkownik

# Październik 29, 2010, 11:52:48

http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_1d.zip

ja pisze teraz gierke typu latanie i strzelanie w kosmosie/another worrld
i sam klece swoje modele trojkatami na zywca w kodzie
(mam rozmaite nawrzucane probki tego co nawymodzalem)

byc mozeprzydalby mi sie jakies klimatyczne modele - glownie
optuje za prostymi - ale zastrzegam ze musialbys je dac zupelnie za
darmo bez robienie mi problemow tylko za sam 'fakt autorstwa'
(nawet nie za informacje w gierce co za sam fakt ze uzylem tego co
zrobiles) NIe lubie zadnych obwarowań i lubie poczucie ze gra nalezy
w 100% dla mnie i nikomu nie musze sie tlumaczyc czy miec jakies
zobowiazania

interesuja mnie modele proste (np do 100 trojkatow) bez tekstur
pasujace stylistyka do star warsow czy ogolnego poczucia innego ciekawego swiata
('another world')

fir

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 29, 2010, 12:54:00
Cytuj
interesuja mnie modele proste (np do 100 trojkatow)
Nie przesadzasz? Już pierwszy Quake miał przynajmniej dwa razy więcej trójkątów na model, a działał na 486 i jeszcze akceleracji grafiki nie było. :)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Październik 30, 2010, 16:18:30
O :) Jak ci sie nudzi i szukasz konkretow to zapraszam do mnie =p

http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1289 mi sie bardzo kazda pomoc przyda co by tech demo wygladalo jako tako.

Glownie barierki, widownia, jakies opony, plotki wszystko czym mozna latwo scene zapchac , domki , posmosty itp :)

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Październik 30, 2010, 16:26:36
Nie lepiej zrobić paczkę modeli i udostępnić za free? Bardziej pomożesz ludziom niż robiąc pojedyncze modele na projekty, które i tak nie wyjdą poza fazę designu.

Offline Snejk47

  • Użytkownik

# Październik 30, 2010, 17:29:36
Nie lepiej zrobić paczkę modeli i udostępnić za free? Bardziej pomożesz ludziom niż robiąc pojedyncze modele na projekty, które i tak nie wyjdą poza fazę designu.

+1

Np. dla kolegi, który pytał czy warto było by założyć taką stronę z darmowymi assetami ;)

Offline fir

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2010, 11:11:58
Cytuj
interesuja mnie modele proste (np do 100 trojkatow)
Nie przesadzasz? Już pierwszy Quake miał przynajmniej dwa razy więcej trójkątów na model, a działał na 486 i jeszcze akceleracji grafiki nie było. :)


yest takie stare angielskie czy amerykańskie powiedzenie: less is more
proste kształty/modele są jak mniejsze liczby calkowite nie powiedzialbym ze '7' czy '12' to mniej niż 278
pozatym

1) pisze okropnie nieoptymalnie zasadniczo wrzucam wszystko prosto z kodu przez glVertex3f
i nie chce mi sie poki co uczyc nawet display list czy tych jakichstam VOBów ( i tak mam zintegrowanego
intela i chyba tego drugiego nie ma )

2) 10 razy prostszy model to 10 razy wiecej modeli w ruchu a ja lubie takie zmultyplikowane sety
klonów :)

pozatym zwoc uwage na star warsy - tam statki byly wzglednie proste - malo tam krzywizn
drugiego stopnia, no a jeszce pozatym - nawiazuje i wzrouje sie nieco na starej grze 'Elite'
nie chce robic czegos ala 'Obcy' no i jeszcze jedno - ciagle nie umiem obslugiwac zadnego
softu do modeli 3d - wczoraj odpalilem google sketch up - podoba mi sie raczej chyba ten
prog tylko nie wiem czy da sie uzyc do robienie modeli dla mnie


fir




Offline t4fun

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2010, 12:03:41
Ja bym poprosił o model Zombie w formacie Collada (.dae)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 02, 2010, 13:52:21
Cytuj
1) pisze okropnie nieoptymalnie zasadniczo wrzucam wszystko prosto z kodu przez glVertex3f
i nie chce mi sie poki co uczyc nawet display list czy tych jakichstam VOBów ( i tak mam zintegrowanego
intela i chyba tego drugiego nie ma )
To dlaczego autorowi wątku miało by się chcieć bardziej sciskać z modelem, skoro Tobie się nie chce?

Cytuj
2) 10 razy prostszy model to 10 razy wiecej modeli w ruchu a ja lubie takie zmultyplikowane sety
klonów :)
Tylko jeżeli używasz instancingu. Bez tego model, który ma 1000 trójkątów będzie się rysował tak samo szybko, jak model o 10 trójkątach. Oczywiście pod warunkiem, że nie używasz glVertex - jeżeli używasz, to cokolwiek nie zrobisz, to będzie się rysowało woooooolno.

Offline fir

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2010, 11:33:22
Cytuj
1) pisze okropnie nieoptymalnie zasadniczo wrzucam wszystko prosto z kodu przez glVertex3f
i nie chce mi sie poki co uczyc nawet display list czy tych jakichstam VOBów ( i tak mam zintegrowanego
intela i chyba tego drugiego nie ma )
To dlaczego autorowi wątku miało by się chcieć bardziej sciskać z modelem, skoro Tobie się nie chce?

Cytuj
2) 10 razy prostszy model to 10 razy wiecej modeli w ruchu a ja lubie takie zmultyplikowane sety
klonów :)
Tylko jeżeli używasz instancingu. Bez tego model, który ma 1000 trójkątów będzie się rysował tak samo szybko, jak model o 10 trójkątach. Oczywiście pod warunkiem, że nie używasz glVertex - jeżeli używasz, to cokolwiek nie zrobisz, to będzie się rysowało woooooolno.

kij tam - optymalizacja na końcu teraz najwazniejsze są pomysły