Autor Wątek: grafik 3d chetnie zrobie za darmo dla kazdego model.  (Przeczytany 2493 razy)

Offline malyboa

• Użytkownik

# Październik 05, 2010, 23:24:26
witam
jestem grafikiem 3d ... bawie sie w 3ds maxie
chetnie zrobie dla kazdego potrzebującego model 3d za darmo poprostu tak zeby miec co robic. najmiilej widziane ofery konkretnych ludzi zdecydowanych na model jaki potrzebuja .. i niezabardzo mam czas na zabawe w textury ale zoabczymy bo pracuje codzien do 19 wiec wieczorem mam dopiero czas.
pozdrówka!

to moje takie swiezutkie intro dla gameonly.pl : http://www.youtube.com/watch?v=FSQbVG2kH-I

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MrGame

• Użytkownik

# Październik 07, 2010, 12:10:41
Witam,

Umiesz modelować formy organiczne (postacie do gier)?
Mam kilka ciekawych szkiców do mojej gry FPS.

Pzdr
Mr Game

Offline malyboa

• Użytkownik

# Październik 23, 2010, 00:22:02
z postaciami słabo , raczej martwa natura... choc mozna spróbowac, mo,zesz przesłać szkice na malyboa@gmail.com   zobaczymy co z tego wyjdzie :P

sory za czas reakcji ale jakos tak .. wyszlo ;p

Offline fir

• Użytkownik

# Październik 29, 2010, 11:52:48

http://fir1664.webpark.pl/sigma_alpha_1d.zip

ja pisze teraz gierke typu latanie i strzelanie w kosmosie/another worrld
i sam klece swoje modele trojkatami na zywca w kodzie
(mam rozmaite nawrzucane probki tego co nawymodzalem)

byc mozeprzydalby mi sie jakies klimatyczne modele - glownie
optuje za prostymi - ale zastrzegam ze musialbys je dac zupelnie za
darmo bez robienie mi problemow tylko za sam 'fakt autorstwa'
(nawet nie za informacje w gierce co za sam fakt ze uzylem tego co
zrobiles) NIe lubie zadnych obwarowań i lubie poczucie ze gra nalezy
w 100% dla mnie i nikomu nie musze sie tlumaczyc czy miec jakies
zobowiazania

interesuja mnie modele proste (np do 100 trojkatow) bez tekstur
pasujace stylistyka do star warsow czy ogolnego poczucia innego ciekawego swiata
('another world')

fir

Offline Krzysiek K.

• Redaktor