Autor Wątek: .map z Doom3 do Blendera  (Przeczytany 908 razy)

Offline _OskaR

  • Użytkownik

# Październik 05, 2010, 23:11:44
Chciałbym otworzyć pewną starą mapkę (robioną w DarkRadiancie) w Blenderze. Blender wprawdzie posiada opcję eksportu do .map, ale importu nie ma. Próbowałem użyć http://nemesis.thewavelength.net/index.php?p=45 - ale D3 niestety nie ma na liście gier i mapki nie idzie otworzyć tym programikiem. Zależy mi jedynie na wierzchołkach/normalnych/koordynatach.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline świrus

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Październik 05, 2010, 23:14:28
http://www.modwiki.net/wiki/MAP_(file_format)

Miłego wyrywania włosów z głowy.

Offline _OskaR

  • Użytkownik

# Październik 06, 2010, 00:11:49
http://www.modwiki.net/wiki/MAP_(file_format)

Miłego wyrywania włosów z głowy.
No to chyba będzie trzeba kombinować, albo zadowolić się .bsp. ;D

Offline świrus

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Październik 06, 2010, 00:21:30
No to chyba będzie trzeba kombinować, albo zadowolić się .bsp. ;D
Jeżeli chodzi o własnoręczne ładowanie .bsp to, on i .map to z jednego piekła :P

Offline _OskaR

  • Użytkownik

# Październik 06, 2010, 01:26:03
Ups, zapomniałem, że D3 kompulije .map na inny format - do edycji to to się zbytnio nie nada, ale geometrię da się jakoś przerzucić. :)
Trochę głupio, że .map różnią się między sobą w zależności od gry.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 06, 2010, 14:33:45
Trochę głupio, że .map różnią się między sobą w zależności od gry.
Głupio to by było, gdyby Doom 3 nie mógł dorzucić żadnych nowych featurów w stosunku do Quake'a 1. ;)