Autor Wątek: OpenGL ES , Visual C++ :)  (Przeczytany 1505 razy)

Offline djsmtih

  • Użytkownik

# Październik 03, 2010, 18:24:04
Siema,
Drugi dzień męcze się z pewnym problemem , mianowicie chcę podłączyć OpenGL ES do visual studio tak ,żeby program można było odpalać normalnie w windowsowym oknie. Znalazłem bibliotekę o nazwie
GLUT|ES , ale jak to z ogl-em bywa wszystko jest tak pogmatwane ,że zawsze brakuje jakiś bibliotek , jakieś nie działają ,a pozostałe nie są kompatybilne.
Pytanie czy komuś z was udało się już postawić taki projekt , jeśli tak to prosze o rady.

 Z góry , dzięki :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline PlayeRom

  • Użytkownik
    • PlayeRom

# Październik 29, 2010, 17:22:32
Mnie się udało postawić taki projekt dzięki PoverVR. Tu masz linka: http://www.imgtec.com/powervr/insider/powervr-sdk.asp
Tam w takim SDK-ju znajdziesz biblioteki na różne platformy, także pod Windowsa, które można podpiąć pod Visuala.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Październik 29, 2010, 19:04:10
Siema,
Drugi dzień męcze się z pewnym problemem , mianowicie chcę podłączyć OpenGL ES do visual studio tak ,żeby program można było odpalać normalnie w windowsowym oknie. Znalazłem bibliotekę o nazwie
GLUT|ES , ale jak to z ogl-em bywa wszystko jest tak pogmatwane ,że zawsze brakuje jakiś bibliotek , jakieś nie działają ,a pozostałe nie są kompatybilne.
Pytanie czy komuś z was udało się już postawić taki projekt , jeśli tak to prosze o rady.

 Z góry , dzięki :)
nie myl oficjalnego API z bibliotekami pisanymi przez entuzjastów

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

# Listopad 12, 2010, 11:23:11
W OpenGL 4.1 jest profil OPENGLES i mozna sobie stworzyc kontekst emulujacy ES'a na PC :)

Cytuj
New features of OpenGL 4.1 include:

•Full compatibility with OpenGL ES 2.0 APIs for easier porting between mobile and desktop platforms