Autor Wątek: XNA 4 a 3.1  (Przeczytany 5555 razy)

bs.mechanik

  • Gość
# Październik 07, 2010, 00:00:39
W przypadku WP7 problem byl taki, ze musieli napisac go praktycznie od nowa (opierali sie na kernelu ostatniego win ce, z tego co pamietam), a swieta sie zblizaja ;)
Mogliby poczekac jeszcze rok, by bardziej dopracowac system, ale wtedy ktos jeszcze by pamietal, ze MS mial jakis mobilnego windowsa ? I tak ballmerowi dostalo sie po premii za wyniki na rynku mobilnym (ach te 500sztuk sprzedanych Kinów ;) )

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Październik 07, 2010, 00:37:11
Sorki za moze nie bycie w temacie, ale o jaki "Kin(..)" chodzi... bo mi sie to kojarzy tylko z Kinectem do Xboxa ;] Bylo cos innego ? ( O czym nawet nie slyszalem )

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Październik 07, 2010, 00:46:31
W przypadku WP7 problem byl taki, ze musieli napisac go praktycznie od nowa (opierali sie na kernelu ostatniego win ce, z tego co pamietam), a swieta sie zblizaja ;)
Nie to było problemem. Pod zarządzanym płaszczem to poprawiony CE (obsługa większej skali adresów, masa drobnych zmian). To więcej nowego kodu, którego nie było (compartments dla procesów, sklep, DX9) niż pisanie od nowa, lepiej, czegoś co było. No i proces buildowania miał kolosalne problemy.

@vashpan: Google ukradło?
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Kin

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Październik 07, 2010, 09:27:32
Generalnie zapobiegawczo sam zanalizowałem sobie WM7 i XNA 4.0 i mogę powiedzieć tyle, że jest zajebisty :) Bardzo dużo sampli, szybki start, multiplatformowości nie byłem w stanie obadać niestety. Mam wielką nadzieję, że WM7 zrobi się popularne, bo dla nas - developerów platforma Microsoftu jest naprawdę bardzo fajna.

Na swoim blogu jak będę miał więcej czasu napiszę How-To jak zrobić prostą grę od zera na XNA4.0 i emulatorze WM7.