Autor Wątek: [box2D] Poruszanie się po nierównym terenie  (Przeczytany 772 razy)

Offline lukasyno

  • Użytkownik

# Wrzesień 29, 2010, 09:46:35
Mam problem z pomysłem wykonania chodzenia po nierównym terenie, coś jak na tym filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=LijiW5HOUZM

w okolicach 4 minuty można zauważyć że zgrabnie pokonuje nierówności..
Na razie mój BoxMan to Prostokąt z sensorami po bokach, i to kompletnie się nie sprawdza przy jakich kol wiek nierównościach..
ma ktoś jakiś sensowny pomysł?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

bs.mechanik

  • Gość
# Wrzesień 29, 2010, 10:21:24
Ale jak to ma dzialac? Jesli chodzi tobie jak zaimplementowac takie 'nozki', to mozesz uzyc jointow (zapewniaja sprezystosc). Jesli chodzi o to skracanie, to uzyj raycastow. Sprawdzasz kolizje raycasta, pobierasz wspolrzedne i przycinasz nogi ;)

Offline Witek9002

  • Użytkownik

# Październik 04, 2010, 22:23:51
Jeszcze trzeba pamiętać o zablokowaniu rotacji bo inaczej ci wyjdzie Ragdoll Masters.

Offline lukasyno

  • Użytkownik

# Październik 05, 2010, 09:50:37
Jeszcze trzeba pamiętać o zablokowaniu rotacji bo inaczej ci wyjdzie Ragdoll Masters.

no tak ale jak wtedy wchodzi na wzniesieniu (stromym) ?
na razie odpuściłem ten temat bo zaimplementowanie fajnego chodzenia po rożnych powierzchniach to jakiś koszmar:D