Autor Wątek: OSE (Object-oriented Sound Engine), chcecie?  (Przeczytany 921 razy)

Offline jar

  • Użytkownik

# Październik 09, 2006, 19:09:15
OSE (Object-Oriented Sound Engine) jest przystępną(mam nadzieje;]) biblioteką do obsługi dźwięków. W SDK znajduje się dokumentacja i przyklad uzycia, nie powinno więc być z tym większych problemów.

Zafascynowany stylem programistów OGRE starałem się skopiować go w OSE. Niestety nie jestem jeszcze na tyle doświadczony aby zrobić to w pełni poprawnie. Projekt ktory udostępniam nie jest jeszcze przetestowany i z cala pewnością zabugowany, proszę o kontkt w przypadku znalezienia dokuczliwych błędów lub jakichkolwiek innych propozycji

Aplikacja docelowa: Gra
Platforma: Windows
Licencja: praktycznie brak

OSE 0.9 SDK http://quiet.ath.cx/~quiet/OSE/OSE_SDK_v0.9_d09.10.2006.zip
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2006, 14:52:59 wysłana przez jar »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych