Autor Wątek: prymitywne ascii-wyświetlanie-FPP  (Przeczytany 609 razy)

Offline lethern

  • Użytkownik

# Wrzesień 29, 2010, 00:25:53
Tłumaczenie: napisałem natchniony pomysłami, i w celu "zobaczyć co mi wyjdzie". Nie jest napisane ładnie, przejrzyście itd., brałem pierwszy lepszy pomysł/algorytm/bibliotekę. Nie ma opisów, itd., sorry. Wymaga: Windows.

Kod C/C++. Algorytm może być miejscami "pourywany" / dziwny, ale patrz tłumaczenie ;] Ma wyświetlać niby-3D. Może ktoś się zaciekawi i coś rozwinie, np. samą ideę, zagadnienie wydaje się dla mnie bardzo fajne. Sorry ale nie mam komentarzy ani opisów ("algorytmów") których użyłem.

Poruszanie a-w-s-d. Są 2 widoki: po lewej widok z oczu, po prawej widok z góry. Wyświetlana jest ziemia (w jakiejś dziwnej perspektywie) i niby-ludziki (skalowane z trochę marnym efektem). Chciałem dodać obracanie kamery, ale uznałem że zaokrąglenia zniszczą wyświetlanie ;]

@dół -To co widać mozna nazwać "trawą i jakimiś rosnącymi cosiami, usypanym piaskiem, żwierem, cokolwiek", nic konkretnego nie miało przedstawiać, miało testować wyświetlanie :p

Edit: usunąłem słowo 3D z tematu, było mylące, nie ma tu 3D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2010, 00:36:25 wysłana przez lethern »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Wrzesień 29, 2010, 00:32:32
Absolutnie nic mi nie mówią te rysunki :)