Autor Wątek: Too Many Troopers - reaktywacja  (Przeczytany 1422 razy)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Wrzesień 15, 2010, 14:31:28
Witam. Gra właściwie jest ukończona: http://jasonuniverse.appspot.com/str/pokaz/ag1qYXNvbnVuaXZlcnNlchkLEhFQb2plZHluY3phX3N0cm9uYRjRiQIM - w takim stanie w jakim jest niewiele mogę do niej dodać/zmienić - gra była na freestyle'u pisana, gameplay wymyślany w trakcie pisania kodu, w związku z czym bałagan w kodzie itp.

Klawiszologia: strzałki (również po skosie, np. lewo dół, prawo góra itp.), Ctrl - osłona, Alt - bullet time, Esc - wyjście.

Jednak zamierzam przepisać na nowo tą grę i potrzebuję pomysłów jak z takiej minigierki zrobić coś co naprawdę uzależnia - gra potrafi chwilowo uzależnić nawet w takim stanie jak jest (patrz: http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=698 - komentarze gmpro). Najlepiej jakby ktoś mi wypunktował jak ma gameplay wyglądać ;) Bo na razie jest tak:
- dostajesz co każdy poziom tyle żyć ile poziomów przeszedłeś, poziomy zmieniają się co określoną przeze mnie w trakcie pisania kodu, ilość punktów
- osłon dostaje się za dużo bo wystarczy niebieski promień odbić i już dostajesz punkt mocy, a niebieski promień leci jeden co każdy level - trzeba to zmienić, albo w ogóle usunąć osłony
- levele i ranga (przy śmierci) są bardzo porypane - z palca wyssane, na szybko podczas pisania kodu
- bullet time też można jakoś dopracować żeby się tak nie zwiększał teraz to jest licznik w ten sposób zrobiony, że bullet time mamy: level * 10, zbyt dynamicznie się zwiększa
- sterowanie jest jakie jest.... czekam na też na lepsze pomysły :) obsługa myszą znacznie by zmieniła rozgrywkę więc odpada, pozostaje dopieszczenie klawiatury...

No i jakieś dodatki takie jak we flash'owych produkcjach że się coś dokupuje itp. też można dorobić, to zależy co wyjdzie z tego postu.
Co do moich pomysłów to myślałem nad tym, aby pojawiały się działka wystrzeliwujące blastery - a nie tak, że lecą zza widocznej części ekranu i żeby było trochę humoru to co jakiś czas bonus i trzeba odbić promień tak szeroki jak miecz świetlny jest długi, tylko nie wiem, czy to będzie jakiś promień z gwiazdy śmierci, czy co ;)

Gra będzie oczywiście darmowa.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2010, 14:51:41 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline hnb

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2010, 15:44:16
daj jakieś parametry miecza  ;D by można go było rozwijać za zdobywane punkty (długość / wytrzymałość / automatyzacja / rozwijanie do tej takiej wersji, że są po obu stronach te lasery i się trzyma za środek - nie wiem jak to się nazywa ;P)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Wrzesień 15, 2010, 16:29:31
daj jakieś parametry miecza  ;D by można go było rozwijać za zdobywane punkty (długość / wytrzymałość / automatyzacja / rozwijanie do tej takiej wersji, że są po obu stronach te lasery i się trzyma za środek - nie wiem jak to się nazywa ;P)
Dzięki za propozycję ;)
Taki miecz obustronny się nazywa staff.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2010, 16:31:57 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Wrzesień 29, 2010, 21:41:37
Post pod postem, bo ostatni był dość dawno.
------------------------------------------------------------------
Zacząłem myśleć nad sceną. Początek rozgrywki wyglądałby w ten sposób, że nasz Jedi ucieka przed trooper'ami razem z jakimiś tam postaciami, które ma ochraniać. Każe im się schować w schronie, a sam broni wejścia. Trooper'zy przylatywaliby na statkach z działkami i rozstawiali się dookoła w różnych lokacjach. Sterowanie jednak będzie musiało być oparte o myszkę, ponieważ jak mamy ustawiać długość miecza itp. to miecz nie może być w sztywnych pozycjach bo mogłoby dojść do sytuacji, że jedi nie ma możliwości obrony. Klawiszami myszki by się zmieniało nachylenie miecza pod rozsądnymi kątami ;). Załączam do posta koncepcyjny screen. Czy ma ktoś "antykoncepcję" :) ? - głównie zależy mi na sugestiach dotyczących postaci - jeśli ma być niemadness'owa to jak powinna wyglądać - żeby ręka mogła sobie swobodnie latać bez połączenia z ciałem.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2010, 21:47:31 wysłana przez JasonVoorhees »