Autor Wątek: Chain Reaction: Escape  (Przeczytany 3646 razy)

Offline setaneiro

  • Użytkownik

# Grudzień 08, 2010, 15:59:47
Poza tym, że startujemy z krypty i jesteśmy wyrzuceni na powierzchnię, jakie jeszcze podobieństwa widzisz?
Krytyczna sytuacja mieszkańców i pogarszające się z tym nastroje, droga krypta-powierzchnia-krypta (vault 13 a vault 15), druga krypta jest opuszczona i ogólnie zdezelowana (a będzie u Was skórzana kurtka z jednym rękawem? ;p ).
Z drugiej strony, może faktycznie to tylko moja gra skojarzeń. Na fallusach siem wychował, f1 przeszedłem ponad 5 razy (yep, liczę takie rzeczy) i może po prostu mam tak utrwalone te gry, że zbyt mocno wyłapuje te nawiązania?

I spoko, poczekam z oceną jak będzie więcej z fabuły, teraz tylko podrzuciłem uwagą.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Grudzień 08, 2010, 17:37:30

Offline Kaldrick

  • Użytkownik

# Grudzień 08, 2010, 18:03:34
[Krytyczna sytuacja mieszkańców i pogarszające się z tym nastroje
W sumie, typowa rzecz w jakimkolwiek post-apo. Może niekoneicznie w odniesieniu do atomowego schronu, ale zawsze przewija się ten sam motyw - utarty, może, ale dużo rzeczy można z nim zrobić. Zwłaszcza, że nie on będzie motywem przewodnim gry - on jest tylko wytłumaczeniem, skąd znaleźliśmy się tam, gdzie jesteśmy.
Cytuj
droga krypta-powierzchnia-krypta (vault 13 a vault 15)
Z tym, że w Falloucie V15 była celem (na początku przynajmniej), tu jest rezultatem pomyłki w obraniu drogi.
Cytuj
druga krypta jest opuszczona i ogólnie zdezelowana
Nie jest zdezelowana, jest w idealnym stanie. Ale owszem, opuszczona ;]
Cytuj
(a będzie u Was skórzana kurtka z jednym rękawem? ;p ).
A w Falloucie to niby oryginalnie taka była? ;] Pozdrowienia od Maxa Rockatansky'ego.
Cytuj
Na fallusach siem wychował, f1 przeszedłem ponad 5 razy (yep, liczę takie rzeczy) i może po prostu mam tak utrwalone te gry, że zbyt mocno wyłapuje te nawiązania?
Widzisz, tylko te nawiązania są ustalone w pewnym sensie światem gry. Post-apo to post-apo i praktycznie rzecz biorąc muszą tam być krypty, krytyczna sytuacja i motyw jakiejś wędrówki. Grzebiąc głębiej, wszystko mogłoby być skojarzone ze starożytnymi tekstami - no bo mamy gościa, który gdzieś wędruje, wpada w bagno i nie może się przez dłuższy czas z niego wydostać, niczym w Odysei, czy, nie przymierzając, Biblii.

Swoją drogą, i FO1 i FO2 przeszedłem ładnych kilkanaście razy, grywam czasami w FOnline: 2238 i uczyłem się angielskiego na Wastelandzie na Amidze ;]
Cytuj
I spoko, poczekam z oceną jak będzie więcej z fabuły, teraz tylko podrzuciłem uwagą.
W zasadzie nie będzie więcej fabuły podanej tutaj. Za to jak uda się wydać chociaż tech demo, to chętnie usłyszę Twoją ocenę.
Świat jest rozbudowany i zaskakujący, jak na post-apo. Niektóre rzeczy są podobne do innych gier z kanonu, ale staram się dodawać innowacje gdzie tylko się da, bez popadania w śmieszności. Jeśli chcesz, możemy porozmawiać via PM/GG, to opowiem Ci nieco więcej o fabule; tutaj jednak wolałbym zająć się rekrutacją :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2010, 18:24:26 wysłana przez Xirdus »

Offline setaneiro

  • Użytkownik

# Grudzień 08, 2010, 19:30:59
@up x2
póki in vitro nie jest powszechne uznaję, że każdy z nas ma taki sam początek ;)

@up
nie potrzebujecie czasem jeszcze lvl designera? Trza będzie to i pracę w UDK wyślę, co kiedyś na rekrutację kiedyś wysyłałem. Tyle że na buildzie z maja, nie wiem czy po drodze nie wsadzili czegoś niekompatybilnego z starszymi wersjami (jak to było z lightshaftami)? ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2010, 19:41:56 wysłana przez setaneiro »

Offline Kaldrick

  • Użytkownik

# Grudzień 08, 2010, 19:55:35
Odezwij się na gg (1537962)/mail (kaldrick@gmail.com).

Offline Kaldrick

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2010, 22:30:19
I w górę lecimy...