Autor Wątek: Duke Nukem Forever  (Przeczytany 6844 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 09, 2011, 23:05:17
Radość była przedwczesna.

Cytuj
"Duke Nukem Forever cannot be installed as it has not yet been released"

Wydawcy mają coraz gorzej nas**ne w głowach. A na torentach, rzecz jasna, od tygodnia leży grywalna wersja. [ciąg bluzgów]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2011, 23:07:13 wysłana przez Dab »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 09, 2011, 23:16:47
Od 16 maja miałeś czas się przyzwyczaić :).

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Czerwiec 09, 2011, 23:19:29
Brutalne, ale - mozesz sobie zagrac w demko ;)

Offline Mildanach

  • Użytkownik
    • Mildanach Ent

# Czerwiec 10, 2011, 00:07:07
Mówiłem Ci Dab, na tej płycie są tylko pocięte gazety :D

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Czerwiec 10, 2011, 00:32:18
Radość była przedwczesna.

Cytuj
"Duke Nukem Forever cannot be installed as it has not yet been released"

Wydawcy mają coraz gorzej nas**ne w głowach. A na torentach, rzecz jasna, od tygodnia leży grywalna wersja. [ciąg bluzgów]
z tego co czytam w necie to grywalna wersja tylko na XBOX/PS3 wyciekła, na PC nie.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 10, 2011, 05:30:48
Wiedziałem, że dożyję tej chwili, ale miałem nadzieję, że zdążę kupić sobie do tej pory nowy komputer. A tak to mogę sobie najwyżej filmiki na YouTube pooglądać ;-).

Niestety się mylisz. Zacząłem SP i na razie nie wypowiem się na temat gameplayu, natomiast techniczna strona prezentuje się bardzo, bardzo słabo. Modele&tekstury low-res, VSM z light bleedingiem, mrugające na lewo i prawo SSAO, woda jak w Bioshocku albo wręcz brzydsza.  Po grafice to jest góra 2006.

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 10, 2011, 07:45:00
Spokojnie, góra 2006 to i tak sukces. Obawiałem się czegoś gorszego.


Wzmianka w SS w numerze 6/97 (nr 47). Dab: ale silnik zmienili? :D

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Czerwiec 10, 2011, 09:48:18
Po grafice to jest góra 2006.

O, jak fajnie, zupełnie jak mój komputer :-).

A polityki wydawców nawet nie chce mi się komentować. Sami sobie strzelają w kolano takimi praktykami. Mnie wprawdzie nie przeszkadzałoby,  że muszę poczekać z odpaleniem gry, bo i tak nigdy nic nie kupiłem ani nie kupię w dniu premiery, za to bardzo irytują mnie sztuczne ograniczanie możliwości klientowi.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 10, 2011, 16:01:46
Cytuj
Wzmianka w SS w numerze 6/97 (nr 47). Dab: ale silnik zmienili? :D

Mam wątpliwości :D Nie, poważnie, Duke wygląda jak baaardzo słaba produkcja na UE3 (UDK? :D)
Jeszcze zapomniałem wspomnieć o ekstremalnym DOF, chyba nadmiar babeczek szkodzi na wzrok, bo Duke ma ostrość widzenia na jakieś góra 20 metrów.

A jak człowiek wyłączy te wszystkie efekty, żeby dało się grać bez bólu głowy, to jest jeszcze gorzej, Duke wygląda już nie na 2006 tylko na 2004. Autentycznie, taki trochę lepszy Painkiller.

Dla porównania:
Z efektami: http://dabroz.scythe.pl/upload/2011/06/on.png
Bez efektów: http://dabroz.scythe.pl/upload/2011/06/off.png

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 10, 2011, 16:11:45
OMG, toć to wygląda jak jakaś pozycja od CI sprzed trzech lat.

A co, ...[wiadomość ocenzurowana przez piszącego - po co modom roboty robić]... kasy. Ale dostałeś figurkę papercraft Duke'a.

A jak gameplay?

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 10, 2011, 16:18:54
Cytuj
A jak gameplay?

Też jak w grach City :) Generalnie cała para poszła w pierdoły, można sikać do każdego pisuaru, włączyć każdy kran, kupić napój w każdym automacie, posterować samochodzikiem RC, pograć na fliperach/automatach itp itd. :) Sama gra jest totalnie liniowa i wygląda jak ucieleśnienie najbardziej przeciętnego współczesnego shootera -- scena walki, trochę nudnego strzelania (AI nie istnieje, skrypty kuleją), muzyczka obwieszcza koniec walki, idziemy do następnego obszaru, powtórz. Co jakiś czas są bossowie na których skutkuje nieśmiertelna technika strzel/schowaj się/strzel/schowaj się/weź ammo/zapętl :) A, no i jeszcze co jakiś czas są "śmieszne sceny", np. świnie przewracające pomnik Duke'a wzorowane na "obalaniu" Saddama czy inne gagi.

Generalnie gdyby nie Duke to gra pewnie trafiłaby w każdej gazecie do działu Kaszanka :) Tragedia.

Cytuj
The Guardian gave the game a 2 out of 5 citing that despite it's throwback nostalgia, it suffered from grainy visuals, clunky controls, framerate issues, repetitious gameplay, overused gags, occasional bugs/glitches, long load times and a hard difficulty.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2011, 16:21:35 wysłana przez Dab »

Offline Vipa

  • Redaktor

# Czerwiec 10, 2011, 16:26:33
Dab: powyższy post to pierwszy solidny i mający dobre podstawy argument za piractwem.
--
Czyli wracamy do Bulletstorm?

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Czerwiec 10, 2011, 18:25:23


:(

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Czerwiec 10, 2011, 18:32:42
Cytuj
The Guardian gave the game a 2 out of 5 citing that despite it's throwback nostalgia, it suffered from grainy visuals, clunky controls, framerate issues, repetitious gameplay, overused gags, occasional bugs/glitches, long load times and a hard difficulty.

To się nazywa ironia losu. Wygląda na to, że najdłużej oczekiwana gra w historii cierpi na syndrom... zbyt krótkiego czasu produkcji.

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Czerwiec 10, 2011, 22:26:20
Na razie Metacritic 55, http://www.metacritic.com/game/xbox-360/duke-nukem-forever czyli faktycznie na poziomie Snajpera. Troche zal patrzec, bo jednak sentyment jest...