Autor Wątek: Compo 3h - PI¡TEK 20:00  (Przeczytany 17889 razy)

Offline Oti

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2010, 20:38:44
A jak ktoś nie chce podczas oceniania poświęcić 10 minut na ściągnięcie paczki z redistami/czymkolwiek podanej w readme, to niech nie ocenia w ogóle, nie startuje i napisze sobie grę poza compo. Proste.
Głupota. Jak ktoś pisze gry w jakimś XNA, czy cholera wie czym jeszcze to musi się liczyć z tym, że niektórym(większości?) nie będzie się chciało ściągać nie wiadomo ilu megabajtów. Ściągam paczkę z grami na compo i oceniam to, co widzę. Nie mogę odpalić-nie punktuję. Proste.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 02, 2010, 20:52:27
Cytuj
A jeśli ktoś ma Voodoo 2 czy inną Rivę TNT i nie odpali DX9, to co wtedy?
Obie te karty wspierają DirectX 9.

Cytuj
A jak ktoś nie chce podczas oceniania poświęcić 10 minut na ściągnięcie paczki z redistami/czymkolwiek podanej w readme, to niech nie ocenia w ogóle, nie startuje i napisze sobie grę poza compo. Proste.
Jest obowiązek oceniania i głosowania, ale nie ma obowiązku dwojenia się i trojenia by odpalić czyjąś pracę. Jeżeli do odpalenia gry jest konieczne cokolwiek więcej nić dwuklik myszą, to jest to już ryzyko startującego wliczone w cenę. Nie licz na to, że ktokolwiek poświęci 10 minut na ściąganie paczek by uruchomić grę, którą po 30 sekundach wyłączy, by już o zaśmiecaniu sobie systemu niepotrzebnymi instalkami nie wspominać.

Jedyną gwarancją tego, że Twoja praca będzie oceniona jest przygotowanie wszystkiego tak, by uruchamiało się zwykłym dwuklikiem pod surowym Windowsem.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Wrzesień 02, 2010, 20:57:14
Cytuj
A jeśli ktoś ma Voodoo 2 czy inną Rivę TNT i nie odpali DX9, to co wtedy?
Obie te karty wspierają DirectX 9.

O żesz! :) 1:0

Jest obowiązek oceniania i głosowania, ale nie ma obowiązku dwojenia się i trojenia by odpalić czyjąś pracę.

Nie ma. Niemniej jeśli paczka to coś pokroju redista XNA, który nie ma 10MB, a link jest podany w Readme, to olanie takiej pracy przez własne lenistwo byłoby co najmniej nieuprzejme. A nieuprzejmości w Compo nie chcemy :).

Offline Ivian

  • Użytkownik
    • Ivian's Cave

# Wrzesień 02, 2010, 21:01:20
Załączajmy paczkę z redistami do paczki z grą.

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Wrzesień 02, 2010, 21:03:10
Załączajmy paczkę z redistami do paczki z grą.


a jak ktoś ma wszystko co trzeba to poco ma nadmiarowo ściągać?

Offline Oti

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2010, 21:06:28
Załączajmy paczkę z redistami do paczki z grą.


a jak ktoś ma wszystko co trzeba to poco ma nadmiarowo ściągać?
Racja, ale skoro to ma być 'niecałe 10 MB', to w dzisiejszych czasach nie jest to żaden problem(nawet, jeśli te 10 MB dodalibyśmy do każdej pracy na compo).

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2010, 21:12:51
Cytuj
A jeśli ktoś ma Voodoo 2 czy inną Rivę TNT i nie odpali DX9, to co wtedy?
Obie te karty wspierają DirectX 9.
Ile wspiera z DX9? Shaderów na pewno nie :P

Offline Ivian

  • Użytkownik
    • Ivian's Cave

# Wrzesień 02, 2010, 21:42:10
Cytuj
A jeśli ktoś ma Voodoo 2 czy inną Rivę TNT i nie odpali DX9, to co wtedy?
Obie te karty wspierają DirectX 9.
Ile wspiera z DX9? Shaderów na pewno nie :P

No np. moja karta nie supportuje shaderów :P I jak tu oceniać^^ (GF 440MX)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 02, 2010, 22:16:32
Cytuj
Ile wspiera z DX9? Shaderów na pewno nie
Shaderów nie musi (wsparcie shaderów w DX9 jest opcjonalne). Wystarczy że jest fixed function na podstawowym poziomie.

Offline Ciunkos

  • Użytkownik
    • Black Sheep

# Wrzesień 03, 2010, 03:14:46
Co do tych pakietów redystrybucyjnych i XNA to nawet zrobienie launchera, który informuje czego się nie ma i gdzie są nawet przyciski, które od razu włączają przeglądarkę na stronie do ściągnięcia ich z tego co wiem potrafiło odstraszyć przynajmniej jedną osobę :) Redisty same w sobie to XNA - 7.3MB i Net Framework(który prawdopodobnie większość osób posiada i nie trzeba ściągać) - 2.7MB. Łącznie 10 MB - na dzisiejsze czasy to chyba nie tak wiele. Z chęcią wrzuciłbym to do paczki z grą jednak z tego co się orientuje powyżej 5MB prace trzeba hostować samemu, ale wtedy także części osób nie będzie się chciało ściągać gry osobno.

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2010, 09:33:08
Cytat: Java/Avaj/Berserker
Compo 3h - PI¡TEK 20:00
Będę.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2010, 11:05:11
Dodatkowe szczegóły:

http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,14819.msg181404.html#msg181404

lista tematów, które użyjemy. Jest ich 140, o godzinie 20:00 ja, albo ktoś niezależny (ja też biorę udział i żeby nie było że sobie temat wybrałem :>) wylosujemy liczbę od 1 do 140 na stronie http://www.random.org/ :) Wylosowana liczba odpowiada numerowi tematu, temat będzie podany na IRCu i w tym temacie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2010, 11:08:32 wysłana przez Avaj »

Offline t4fun

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2010, 11:17:47
Szkoda że piątek, pewnie wyjdę gdzieś ze znajomymi, ale chętnie pogram w wasze produkcje.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2010, 16:40:31
Jeszcze 4 godziny :)

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Wrzesień 03, 2010, 17:34:26
Szkoda że piątek, pewnie wyjdę gdzieś ze znajomymi, ale chętnie pogram w wasze produkcje.

wolisz wyjść ze znajomymi niz klepać gre na compo? freak.