Autor Wątek: Compo 3h - PI¡TEK 20:00  (Przeczytany 17314 razy)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Wrzesień 01, 2010, 19:09:54
mnie sie nie liczy, bo ja z natury robie hooyowe organizacje kompotow ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 01, 2010, 19:16:36
Bo nie robi się kompotów trzy godziny przed, oraz nie robi się bez tematu ani z tematem dłuższym niż cztery słowa (nie licząc spójników i rozpoczęć)

Offline Buyuk

  • Użytkownik
    • Mój blog ;]

# Wrzesień 01, 2010, 19:49:36
To teraz może, wracając, można się zgłaszać tutaj na to compo piątkowe o 20:00 ?

Tylko ustal Avaju  i napisz w pierwszym poście zasady i termin jasno i dosadnie ;)

Ed: ok ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2010, 20:01:19 wysłana przez Buyuk »

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 01, 2010, 19:52:01
Jeszcze poczekam chwilę bo w drugim wątku gorąco, poczekam aż opadną emocje.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2010, 17:49:48
Dobra, widzę że emocje bibliotecznosilnikowe nie opadną.

Ogłaszam wszem i wobec, że zorganizuję compo 3h w piątek o godzinie 20:00 na kanale #warsztat-compo irca (gdansk.ircnet.pl).

Zasady takie jak zawsze: bez silników, zaczynamy od zera

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Wrzesień 02, 2010, 17:56:53
głosowanie nad tematem czy losowanie?

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2010, 18:22:16
Losowanie

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Wrzesień 02, 2010, 18:27:17
czyli tak 1950 starczy być na ircu, nie trzeba wczeniej?

Offline Buyuk

  • Użytkownik
    • Mój blog ;]

# Wrzesień 02, 2010, 18:37:11
Podasz mam nadzieję temat tutaj także ? Gdyż niestety na IRCu mnie nie będzie, bo mam jakieś problemy i nie mogę sobie z nimi zbytnio poradzić ;)

@down: Ja bym chętnie wszedł, ale mam dziwne wrażenie że mój internet z playa mi to uniemożliwia jako tako skutecznie ;)  Nie chce mi się połączyć z serwerem. Postaram się coś poradzić, ale nie znam się na sieci zbytnio ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2010, 19:26:33 wysłana przez Buyuk »

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2010, 18:39:52
@MichalBe @Buyuk: na dobrą sprawę nie musisz być w ogóle na ircu, bo wszystkie ważne informacje też będą tu podane o 20:00. Jednakże zawsze lepiej jak dużo osób siedzi na ircu, bo pusty irc nie motywuje do działania :)

Offline Ivian

  • Użytkownik
    • Ivian's Cave

# Wrzesień 02, 2010, 20:03:28
Jest sprecyzowany język?

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2010, 20:09:33
Nie. Z tym że licz się, że jeśli piszesz np. w JavaScripcie to każdy ma różną przeglądarkę i jak ktoś ma IE 4.0 to nie odpali w ogóle gry i punktów nie dostaniesz żadnych od tej osoby (uczestnicy oceniają gry). Podobnie jeśli piszesz w czymś co wymaga redistów, np. C#, ktoś może nie mieć zainstalowanych i jest problem wtedy.

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Wrzesień 02, 2010, 20:20:10
nie rprawda, zawsze pisze w javascripcie i raz zajalem nawet 2gie miejsce. Niewiem  skąd ten mit że javascript wszedzie dziala inaczej - jak sie umie pisać to trzeba po prostu pamiętac o paru rzeczach i zawsze będzie ok.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Wrzesień 02, 2010, 20:23:14
Nie. Z tym że licz się, że jeśli piszesz np. w JavaScripcie to każdy ma różną przeglądarkę i jak ktoś ma IE 4.0 to nie odpali w ogóle gry i punktów nie dostaniesz żadnych od tej osoby (uczestnicy oceniają gry). Podobnie jeśli piszesz w czymś co wymaga redistów, np. C#, ktoś może nie mieć zainstalowanych i jest problem wtedy.
IE 4.0? A jeśli ktoś ma Voodoo 2 czy inną Rivę TNT i nie odpali DX9, to co wtedy? :)

Na temat:

Wystarczy napisać w readme, co potrzeba. Nigdy nie miałem podczas compo problemów ani z grami w javascript, ani w C#, ani w pythonie. Jakoś tak się złożyło, że wszystkie gry, których (mimo starań) nie mogłem odpalić, były, o dziwo, w C++ :P.

A jak ktoś nie chce podczas oceniania poświęcić 10 minut na ściągnięcie paczki z redistami/czymkolwiek podanej w readme, to niech nie ocenia w ogóle, nie startuje i napisze sobie grę poza compo. Proste.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2010, 20:36:14
Nie pamiętam dokładnie z kim były problemy, ale ktoś w javascripcie czy czymś napisał grę i np. u mnie pod Operą nie działało, więc nie mogłem ocenić ^^

podobnie ciunkos się nadział trochę z XNA bo nikomu się nie chciało redistów ściągać (100 MB mają afair).

A gry w C++ najczęściej nie działają bo brakuje dllek (przeklęty alleg42.dll którego zawsze brak :P). Pewnie piszący mają te liby w C:\windows\system32 i po prostu o nich zapominają ^^

a na readme zazwyczaj nie ma czasu (chociaż w 3h jest trochę lepiej)