Autor Wątek: [Taktyczny FPP] White Eagle  (Przeczytany 6879 razy)

Offline Struś

  • Użytkownik
    • Grupa o charakterze paramilitarnym FIA

# Sierpień 31, 2010, 19:55:12
btw, arma 2 to porażka, jeśli nie musicie to nie kupujcie ;]
Arma rozwija skrzydła przy coopie w zorganizowanej grupie ludzi, wtedy jest pięknie. Nie ma innej tak realistycznej symulacji pola walki.

Ale tego na piracie nie sprawdzisz.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2010, 20:23:11
btw, arma 2 to porażka, jeśli nie musicie to nie kupujcie ;]
Arma rozwija skrzydła przy coopie w zorganizowanej grupie ludzi, wtedy jest pięknie. Nie ma innej tak realistycznej symulacji pola walki.

Ale tego na piracie nie sprawdzisz.
Mam niestety oryginała ;P ale:

1) ENEMYMASZINGANERHALCLICKFRONT, kurde w OFP dużo lepiej było :P
2) Tnie mi
3) Nie czuć kontroli nad postacią
4) BLUR

Offline Struś

  • Użytkownik
    • Grupa o charakterze paramilitarnym FIA

# Sierpień 31, 2010, 20:44:26
Mogłeś napisać "ArmA 2 to porażka jak nie masz mocnego kompa" i od razu byłoby lepiej. A tak to przez takie marginalne kwestie nie polecasz wszystkim wcale nie takiej słabej jak możnaby sądzić gry. Bo mi ani wypowiedzi dotyczące kontaktów nie przeszkadzały, ani nie odczułem braku kontroli nad postacią. Kwestia gustu :]

Offline Trek

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2011, 13:58:22
Cóż... Witam wszystkich po dość długiej przerwie, jaką sobie zrobiłem.

Zastanawiam się nad reaktywacją projektu, który nie będzie modem do Army, a samodzielną, niezależną (i darmową) grą opartą na silniku CryEngine 3, który umożliwia mi spełnienie następujących warunków:
-duże mapy
-dowolność w wykonywaniu misji
-modyfikowanie broni
-świetna oprawa graficzna.

Oprócz kampanii da pojedynczego gracza, planuję zrobić jakiś multiplayer, nie jestem jednak pewien co do jego formy.

Sama gra byłaby taktycznym FPSem. Dość realistycznym, z elementami taktyki, ale jednak FPS'em. Chodzi raczej o taki "tryb hardcore".

Sam czekam na Wasze pomysły, które są bardzo miło widziane.



Offline pulka103

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2011, 14:30:45
"Tryb hardcore" - nie musiałeś od razu cytować mojej wypowiedzi xD
Jeżeli ktoś nie jest w temacie CE3 to robimy grę nie na Sandbox 3 lecz na CryEngine 3 SDK czyli NA TYCH SAMYCH narzędziach na których pracowali Crytek w Crysis 2 albo teraz nad Sniper 2, City Interactive.

LICZYMY NA KAŻDĄ POMOC !