Autor Wątek: [Taktyczny FPP] White Eagle  (Przeczytany 6594 razy)

Offline Struś

  • Użytkownik
    • Grupa o charakterze paramilitarnym FIA

# Sierpień 29, 2010, 14:20:20
Hmmm... A jaką pomoc byś mógł zaoferować? To jest Pomysł, nie projekt. Chyba, że znajdą się chętni do jego wykonania...
http://wiki.warsztat.gd/Jak_nie_lami%C4%87#1._.22Napiszcie_mi_gr.C4.99.22

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Trek

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2010, 17:32:59
Nie chcę, abyście pisali mi grę. Chodzi o to, że mam taki pomysł. Mogę go zrealizować, ale nie wiem, czy udałoby się, gdyż jestem ledwie początkującym grafikiem i w ogóle nie znam się na programowaniu.

Offline Adam7

  • Użytkownik
    • warsztat.gd

# Sierpień 29, 2010, 17:43:38
Nie chcę, abyście pisali mi grę. Chodzi o to, że mam taki pomysł. Mogę go zrealizować, ale nie wiem, czy udałoby się, gdyż jestem ledwie początkującym grafikiem i w ogóle nie znam się na programowaniu.
Jak się przyłożysz to ok. za 2, 3 lata będzie można w to zagrać.

Offline Xirdus

  • Moderator

# Sierpień 29, 2010, 18:01:34
Żeby gra się udała:
1) musi być konkretny plan (nie musi być ostateczny; wystarczy, by był jednoznaczny i dobrze opisywał mechanikę)
2) musi być zgrana ekipa (zbieranie ludzi możesz się zająć po zrobieniu planu)
3) nie możesz zrezygnować (konkretnie ty; póki nie zrobisz choćby dema, jesteś projektowi niezbędny)

W tej chwili umiejętności programistyczne i graficzne nie są ci potrzebne. Zabierz się za punkt 1.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2010, 18:26:49
Ja bym porzucił pomysły o robieniu własnej gry i robił moda :)

Offline Xirdus

  • Moderator

# Sierpień 29, 2010, 19:46:52
Jeśli chce się zrobić dynamiczną kampanię, to łatwiej zrobić całą grę niż moda, do czegokolwiek by nie był :)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Sierpień 29, 2010, 19:52:07
Jeśli chce się zrobić dynamiczną kampanię, to łatwiej zrobić całą grę niż moda, do czegokolwiek by nie był :)
Hmm, chrzanisz jak poparzony.

topic:
Bierz kolejną mutacje ID Tech i moduj :) (ET ostatnio wypuszczono)

Offline Struś

  • Użytkownik
    • Grupa o charakterze paramilitarnym FIA

# Sierpień 29, 2010, 20:08:47
Jeśli chce się zrobić dynamiczną kampanię, to łatwiej zrobić całą grę niż moda, do czegokolwiek by nie był :)
Śmiem twierdzić, że silnik ArmA 2 podoła zamysłom takiej kampanii, bo nawet gotowa kampania może być rozegrana na kilka sposobów (niektóre misje zależą od wyniku poprzednich).

Tym bardziej, że łatwiej będzie się autorowi tematu nauczyć obsługi edytora map i skryptów od Army, niż znaleźć programistów, którzy będą chętni wcielić jego pomysł w życie od zera.

Offline .INI

  • Użytkownik

# Sierpień 30, 2010, 15:05:04
Gra jako pomysł byłaby dobra, gdyby była to gra sieciowa. Tak jak WarRock lub Combat Arms.
Wtedy na pewno przyciągnęłaby rzeszę graczy;)

Offline Xirdus

  • Moderator

# Sierpień 30, 2010, 15:19:12
Gra jako pomysł byłaby dobra, gdyby była to gra sieciowa. Tak jak WarRock lub Combat Arms.
Offtop: CombatArms to według mnie porażka. Taki CS z mikropłatnościami i bez AMXa.

Ontop: ja bym ci radził nawet nie myśleć o single'u, tylko wyłącznie o multi, a potem zrobić serwery lokalne.

Offline .INI

  • Użytkownik

# Sierpień 30, 2010, 17:08:29
Gra jako pomysł byłaby dobra, gdyby była to gra sieciowa. Tak jak WarRock lub Combat Arms.
Offtop: CombatArms to według mnie porażka. Taki CS z mikropłatnościami i bez AMXa.

Ontop: ja bym ci radził nawet nie myśleć o single'u, tylko wyłącznie o multi, a potem zrobić serwery lokalne.

Dokładnie, jest dużo gier Single tego typu... Może teraz czas na Multi w stylu właśnie WarRocka etc... ;d

//Edit: Co do Combata: Mylisz się, największą badziewną podróbką CS'a jest Crossfire... Nawet grafika jest ta sama....
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2010, 17:14:08 wysłana przez .INI »

Offline Trek

  • Użytkownik

# Sierpień 30, 2010, 19:41:39
Śmiem twierdzić, że silnik ArmA 2 podoła zamysłom takiej kampanii, bo nawet gotowa kampania może być rozegrana na kilka sposobów (niektóre misje zależą od wyniku poprzednich).
Tym bardziej, że łatwiej będzie się autorowi tematu nauczyć obsługi edytora map i skryptów od Army, niż znaleźć programistów, którzy będą chętni wcielić jego pomysł w życie od zera.
No to muszę poczekać, aż kupię nowy komputer :/. Ale i tak miałem w planie kupno ArmA II, więc... Najpierw może wezmę się za moda. Albo kampanię, bo Vilas już dużo addonów z Polakami wydał :>
Poza tym część skryptów już znam z OFP1 (mam nadzieję, że się przydadzą)

Offline Xirdus

  • Moderator

# Sierpień 30, 2010, 20:48:50
//Edit: Co do Combata: Mylisz się, największą badziewną podróbką CS'a jest Crossfire... Nawet grafika jest ta sama....
Racja, my bad. Pomyliły mi się te dwie gry. Combat Arms jest nawet fajny, tylko że jest tam pełno botterów i buguserów (np. był jeden taki snajper co cały czas nas z respa ubijał a my go nawet nie widzieliśmy, bo strzelał przez zerowej szerokości szparę między kontenerami).

Offline .INI

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2010, 15:17:54
No zdarzają się tacy...

Dlatego wg mnie warto zrobić coś takiego. Na pewno by w taką grę grało więcej osób niż w jakieś taktyczne FPP ; /

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2010, 19:20:35
btw, arma 2 to porażka, jeśli nie musicie to nie kupujcie ;]